Gå til innhold

Virkningstid Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Startet med Wellbutrin på lørdag, følte meg døden nær. Ble diagnostisert av lege som moderat/alvorlig deprimert. Ukonsentrert, glemsk, ufokusert, vanskelig å jobbe. Gikk til sengs med labert sinn i går. Våknet i dag og klarer nesten ikke hente frem en eneste depressiv tanke. Men til tross for at jeg ikke føler meg kvalt av selvbebreidelser, og at kroppen føles lett, har jeg tanker om at jeg har lurt meg selv (og alle rundt meg i flere måneder, og nå også inkludert lege) til å tro at jeg har vært deprimert. Har jeg grunn til å tenke det?

Hva skjer? Har jeg vært deprimert? Er det Wellbutrinen som virker så fort (150 mg)? Er det placebo? Vil det gå over?

Legen sa jeg nok måtte opp på en høyere dose denne gangen, har brukt samme dose før. Gikk ganske lang tid før jeg opplevde bedring den gang (2-3 uker). Kan ikke skjønne at dette kan virke så fort? Har lyst til å sette i gang med ting som har blitt neglisjert lenge, men føler at det er juks. 

Endret av Mëmëso
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare se vekk fra dette. Fikk tømt søpla, ryddet og vasket benken og vasken iallefall før jeg ikke orket mer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...