Gå til innhold

Er livet mitt verdt å leve??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre. Klarer overhode ikke å lande. Deg svinger som en berg å dalbane. Ene halvtimen  er jeg positiv å tenker greit, neste lille øyeblikk så er jeg veldig deprimert!

Høy å lavt HELE tiden.... Tenker på om live er verdt å leve. 

Anonymkode: 8927b...d8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg gjøre. Klarer overhode ikke å lande. Deg svinger som en berg å dalbane. Ene halvtimen  er jeg positiv å tenker greit, neste lille øyeblikk så er jeg veldig deprimert!

Høy å lavt HELE tiden.... Tenker på om live er verdt å leve. 

Anonymkode: 8927b...d8c

De aller fleste vil oppleve at det går an å få det vesentlig bedre etter hvert. Noen ganger er god behandling det som forandrer, andre ganger skjer det ting i livet som setter i gang gode prosesser. 

Får du god behandling?

Anonymkode: eeadb...819

Skrevet

Du burde snakke med noen du stoler på om det som du føler. Helst helsepersonell.

Anonymkode: 3e6e8...13d

Skrevet

Når livet svinger som en berg og dalbane lar man absolutt alle store og viktige avgjørelser ligge til man har vært stabil over tid. Du er overhodet ikke i stand til å ta gode avgjørelser der du er nå. Hold deg til avgjørelser om hva du skal lage til middag og bit deg fast i hverdagen. Oppsøk hjelp om du ikke alt har det. Sjekk om du er godt nok medisinert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...