Gå til innhold

Hvilke opplegg har de på en DPS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jeg som lurte på om det er lov å røyke på en DPS. Nå lurer jeg på hvordan det er å være der når du blir lagt inn _frivillig_. Hva gjør man der, hvilke opplegg har de for pasientene? 

Anonymkode: 806ff...562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. Der jeg var innlagt var det samtale med behandler, matlaging, turer på fjellet og andre steder og maling og andre hobby aktiviteter. Jeg var også innlagt på en annen DPS i noen dager og der hadde de i tillegg til alt nevnt over gruppeterapi, men jeg tror det er frivillig å delta på.

Anonymkode: 2ac97...a87

Skrevet

Okey, det høres jo supert ut! ☺️

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okey, det høres jo supert ut! ☺️

Det er en veldig grei plass å være. Mye hjelp får man og.

Anonymkode: 2ac97...a87

Skrevet

Jeg har så langt ikke hørt om at det ikke er lov å røyke på et DPS, men røyking må en gjøre utendørs. Jeg fikk samtaler med behandler, turer og miljøterapi. Det var gruppeaktivitet og pasientundervisning også. Men der jeg var synes jeg det var mye dødtid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...