Gå til innhold

Rart spørsmål, men kan en med ocd gjøre feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hørt at folk med Ocd er veldig nøye, ryddig osv.

jeg har vært sliten på jobb i det siste, og har dermed klart å gjøre noen feil/glemme ting. Har det heller ikke perfekt hjemme, da jeg ikke har energi til å følge opp dette 100%. Det ser Ok ut altså, men ikke perfekt, slik som på blogger osv;) ikke har jeg tellekanter på håndduker. Osv osv.

nå sår jeg tvil om jeg har ocd... ikke at jeg absolutt vil ha det, men enn om jeg har lurt alle, i alle de år?

føler også at jeg blir for sliten av 100% jobb + mye overtid. Men føler samtidig at jeg må klare det. Andre med ocd er jo så flinke. 

Ellers- går det veldig fint. Storkoser meg som mamma og folk rundt meg, sier jeg har blomstret opp. Jeg er så uendelig takknemmelig for at vi fikk barn tilslutt:):)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...