Gå til innhold

hører folkemengder prate og smerteskrik rett før oppvåkning. andre?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

det virker så ekte. avogtil kan jeg høre etter om det faktisk er ekte, etter jeg har våknet. skrikene/snakkingen kommer rett før jeg åpner øynene av oppvåkning i 5-6 tida. stemmene forteller meg ting, men avogtil så kan de bare være uklare ord i flokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det virker så ekte. avogtil kan jeg høre etter om det faktisk er ekte, etter jeg har våknet. skrikene/snakkingen kommer rett før jeg åpner øynene av oppvåkning i 5-6 tida. stemmene forteller meg ting, men avogtil så kan de bare være uklare ord i flokk.

Nei, det har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 13342...4bd

Blomsterfluen
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 13342...4bd

ok. jeg tok det opp med legen i går på legetimen. hun sa at det er så normalt at det bare kann gå ann. hun sa at det var også normalt at jeg skrek og slo i søvne, fordi det var bare i starten av natta det skjer.

Skrevet

Drømmer eller mareritt man har under opvåknngen kan virke svært levende og ekte. Det er helt normalt.

Skrevet

Jeg våkner noen ganger til at jeg ligger og snakker etter når jeg har drømt livaktig om at det er noe jeg må få sagt. Men med en gang jeg er helt våken, har jeg glemt totalt hva jeg egentlig drømte. 

Skrevet

Jeg har våknet av at jeg hører noen som roper. Da bråvåkner jeg og lurer på hvem jeg har hørt, men det er bare jeg som har for meg at jeg hører det.

Anonymkode: 6b210...a4f

Skrevet

I mange år våknet jeg opp av at jeg trodde det var veps i rommet. Etter at jeg undersøkte var det aldri det.

Så var det flaggermussvermer  jeg våknet opp i.

En kort periode var det fremmede stemmer i mosjeer og sånn.

Alt bare skummelt.

Men det har avtatt med årene.

Anonymkode: f49d3...bf8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...