Gå til innhold

Stemmehøring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når jeg har lagt meg for kvelden og har hodet på puta, har jeg noen ganger hørt veldig støy. En gang var det et svare leven med fuglekvitring, og nå nylig var det som om to nyhetsopplesere snakket i munnen på hverandre. De hadde sånn "nyhetsoppleserstemmer", alvorlige og nøkterne. Jeg kunne ikke få tak i hva de sa, bare enkeltord. 

Er det tegn på noe psykotisk? Jeg hadde ikke sovnet enda, og var helt klar i hodet. Det var ikke like før en gang. 

Anonymkode: 8dd0a...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være starten på psykose, men det kan også være bivirkninger av medisiner. Jeg ville definitivt tatt det opp med lege.

Anonymkode: 25f4a...38b

Skrevet

Mange ikke-psykotiske personer hører stemmer av og til. Men har du andre symptomer ville jeg tatt det opp med lege.

Anonymkode: 3379b...e2c

Gjest Maggie55
Skrevet

Akkurat sånn kan jeg få til å surre å gå når jeg vil inne i hodet. Når jeg har psykose er der ingen På og Av knapp. Bare Fluer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...