Gå til innhold

Jeg ble beltelagt og jeg likte det

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund siden ble jeg beltelagt og jeg likte det. Vet ikke helt om "likte" blir riktig ord å bruke, men det  var det mest passende ordet jeg klarte å komme på akkurat nå. Å bli lagt i belteseng hjalp meg til å føle meg trygg på meg selv og roe meg ned i og med at jeg ikke hadde noe særlig annet valg enn å ligge ganske stille.

Det var forøvrig også ganske skummelt og klaustrofobisk, men i ettertid ser jeg at det var mest positivt ved det.

Det er veldig betryggende når noen kan ha den kontrollen for deg som du ikke klarer å ha selv fordi du er så desperat.

Er det noen som har samme erfaring eller en annen erfaring med å bli beltelagt?

Anonymkode: 55b39...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg liker å bli beltelagt, men når jeg har trengt det så har det føltes trygt. Da skjønner jeg mer hvor jeg er. Ble holdt en gang av 3 menn, lenge, det føltes som at overgriper sto å holdt meg. Da de ga opp å holde meg og la meg i belter så roet jeg meg fort. 

Det beste er når jeg slipper å komme i den situasjonen.

Anonymkode: f6462...5ac

Worrisome Plenty
Skrevet

Har heldigvis ikke havnet i belter før. Klaustrofobisk scenario for meg. 

Skrevet

Dette er beskrevet meget godt i boken "Jeg lovet deg aldri en rosenhave" (Hannah Green).

Skrevet

I hvilke situasjoner blir man beltelagt? Er ikke terskelen svært høy for slik tvang? 

Anonymkode: f33c5...8eb

Gjest elina777
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilke situasjoner blir man beltelagt? Er ikke terskelen svært høy for slik tvang? 

Hvis man har kledd seg naken og skal straffes for det

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble beltelagt da jeg prøvde å skade meg selv og jeg ble svært utagerende mot de ansatte når de prøvde å stoppe meg. De prøvde å holde meg fast først, men jeg ble bare mer og mer utagerende i stedenfor å roe meg.

Anonymkode: 55b39...00d

Skrevet

Dette sier vel egentlig noe som hvor forskjellige vi er og dermed hvordan vi reagerer helt ulikt på å bli utsatt for tvang. Noen sier de liker den følelsen av at noen andre tar over når de ikke har kontrollen selv. Personlig har jeg aldri blitt lagt i belter, men holdt fast en gang og "truet" med belter. Men min sykeste opplevelse var da jeg faktisk ble fly forbanna på en som jeg følte var totalt urimelig mot meg, henne skremte jeg så jeg ble lagt i bakken. Det føltes så absurd for meg at jeg rett og slett fikk latterkrampe. Om jeg hadde vært helt frisk, ville jeg nok absolutt ikke reagert slik. Men de oppnådde jo målet om å forhindre at jeg utagerte mer alvorlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...