Gå til innhold

Når en har dummet seg ut - hva da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal en møte personer eller grupper en har dummet meg ut for?

Hva tenker en i slike situasjoner? Hvordan takler en det uten betydelig angst? 

Anonymkode: e177e...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å tenke på det at alle dummer seg ut også prøver jeg å legge episoden bak meg og møte de jeg har dummet meg ut som vanlig.

Anonymkode: 24acb...bec

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å tenke på det at alle dummer seg ut også prøver jeg å legge episoden bak meg og møte de jeg har dummet meg ut som vanlig.

Anonymkode: 24acb...bec

Skal prøve. Takk for svar.

Anonymkode: e177e...d47

yellow ledbetter
Skrevet

Jeg prøver å fortrenge det og late som ingenting. Det går som regel over etter hvert, men det er jo greit å få det litt på avstand før en møter de menneskene, så sant det er mulig. 

Skrevet

Jeg tror nok de fleste skjønner at man kan ha en dårlig dag eller ikke tenke helt rasjonelt bestandig. Det er aldri uten angst jeg møter mennesker jeg har dummet meg ut overfor, men om det ikke har vært en alvorlig brøler prøver jeg å late som ikke noe. Eller jeg beklager det om jeg synes det er vanskelig å brenne inne med det. Mange av oss (meg selv definitivt inkludert) føler nok i større grad at vi har dummet oss ut mer enn hva den andre parten opplever.. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...