Gå til innhold

Skeptisk til fluoxetin - Kupton eller andte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innlagt med schizoaffektiv lidelse depressiv type og får nå 12,5 mg zyprexa og 200 mg quetiapin depot. På grunn av at jeg er så deprimert vil psykiateren legge til Fontex, og dette vil han gjøre selv om jeg tidligere har vært manisk. Jeg er veldig skeptisk til dette både med tanke på risikoen for mani, og fordi øresus er listet som en av bivirkningene -jeg har nemlig øresus og er redd for at det kan bli verre. Bør jeg si nei til Fontex, eller er fordelene ved å komme ut av depresjonen så store at jeg bør si ja.

Anonymkode: e911a...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får øresus eller blir manisk (til tross for 2 antipsykotika) av Fontex er det veldig enkelt å slutte igjen

Skrevet

Psykiateren din kjenner deg best. Du er godt dekket med to ulike AP mot mani. Gjennom tidene har jeg truffet en del personer som har brukt SSRI. Kan ikke huske en eneste som har fått øresus/tinnitus. Noe steder står det at SSRI også kan hjelpe mot øresus. Lytt til psykiateren din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...