Gå til innhold

Burde jeg velge abilify eller risperdal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må velge mellom å begynne på abilify eller risperdal injeksjoner og er veldig usikker på hvem av dem jeg skal velge. Jeg har mest sannsynlig schizoaffektiv lidelse og jeg har tidligere har rask og god effekt av abilify, det eneste med den er at jeg opplevde å ikke føle meg som meg selv og at jeg ble helt følelsesløs. Risperdal har jeg aldri prøvd før. 

Er det noen som har noen erfaringer eller tanker rundt hvilken av dem jeg burde velge?

Anonymkode: b0faf...150

Videoannonse
Annonse
Gjest elina777
Skrevet

Da ville jeg gått for risperdal

personlig liker jeg best abilify

risperdal ga meg restless legs

Skrevet
1 time siden, elina777 skrev:

Da ville jeg gått for risperdal

personlig liker jeg best abilify

risperdal ga meg restless legs

Jeg snakket med psykiateren akkurat nå og vi ble enige om abilify da jeg har hatt god effekt av den tidligere og fordi han mente at risperdal ga vektøkning. Han hadde heller ikke noen forslag til andre antipsykotika jeg kunne prøve i steden for og mente at abilify ville være det beste valget for meg så da sa jeg meg villig til å prøve den igjen. Det kan jo kanskje være en liten sjanse for at jeg ikke vil få de samme bivirkningene nå?

Skrevet
9 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg har ingen sånne problemer med abilify 

Så bra. Det er ganske kipe bivirkninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...