AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Jeg må velge mellom å begynne på abilify eller risperdal injeksjoner og er veldig usikker på hvem av dem jeg skal velge. Jeg har mest sannsynlig schizoaffektiv lidelse og jeg har tidligere har rask og god effekt av abilify, det eneste med den er at jeg opplevde å ikke føle meg som meg selv og at jeg ble helt følelsesløs. Risperdal har jeg aldri prøvd før. Er det noen som har noen erfaringer eller tanker rundt hvilken av dem jeg burde velge? Anonymkode: b0faf...150 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Da ville jeg gått for risperdal personlig liker jeg best abilify risperdal ga meg restless legs 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 1 time siden, elina777 skrev: Da ville jeg gått for risperdal personlig liker jeg best abilify risperdal ga meg restless legs Jeg snakket med psykiateren akkurat nå og vi ble enige om abilify da jeg har hatt god effekt av den tidligere og fordi han mente at risperdal ga vektøkning. Han hadde heller ikke noen forslag til andre antipsykotika jeg kunne prøve i steden for og mente at abilify ville være det beste valget for meg så da sa jeg meg villig til å prøve den igjen. Det kan jo kanskje være en liten sjanse for at jeg ikke vil få de samme bivirkningene nå? Anonymkode: b0faf...150 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 Jeg har ingen sånne problemer med abilify 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 Skrevet 29. august 2018 9 minutter siden, elina777 skrev: Jeg har ingen sånne problemer med abilify Så bra. Det er ganske kipe bivirkninger. Anonymkode: b0faf...150 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.