AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 Skrevet 31. august 2018 Vært deprimert en stund, og nå blomstrer psoriasisen, halsen verker og underliver lukter død. Psoriasien er grei, den bruker å reagere på stress. Men er det sannsynlig at det andre er relatert til depresjonen på noe vis, eller er det mest sannsynlig tilfeldig? Er det noe jeg bør nevne for behandler? Anonymkode: ab693...c1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 Skrevet 31. august 2018 Underlivet. Kan det være soppinfeksjon. Noe man kan få overalt i huden tror jeg.( jeg er ikke helsepersonell bare selv pasient) Det er visst mye mer av det nå i vår tid. Henger sammen med depressive følelser for meg. Anonymkode: af301...b06 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 Skrevet 1. september 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Underlivet. Kan det være soppinfeksjon. Noe man kan få overalt i huden tror jeg.( jeg er ikke helsepersonell bare selv pasient) Det er visst mye mer av det nå i vår tid. Henger sammen med depressive følelser for meg. Anonymkode: af301...b06 Kan være sopp, men ingen kløe, klumpete utflod e.l. (enda). Ingen fare for kjønnssykdommer. Tenkte kanskje bakteriell vaginose, men kan jo være sopp. Interessant at du sier at det henger sammen for deg. Anonymkode: ab693...c1a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.