Gå til innhold

Kan barn bli bedt om å fortelle hvilke medisin foreldre bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn visste ikke det. I dag spurte han meg alvorlig og sa jeg har rett på å vite det. Nå lurer jeg på om en skolehelsesøster har spurt, kan det stemme? Jeg fortalte to av medisinene jeg går på og sa enkelt hva de hjalp for ,» søvn « og « energi».syns lamictal ble litt for komplekst å forklare og høres så mye ut med tre medisiner . 

Har en barnevern undersøkelse som ble henlagt nokså raskt etter den ble opprettet . Kom på grunn av at jeg var beruset på en legevakt . Legevakten ville bv skulle finne ut om jeg var alvorlig sinnslidende . Veldig fælt og ble avkreftet.

Blir denne saken noe som kan gjøre barn blir litt ekstra påpasset. Dersom det stemmer syns jeg det er ganske blytungt å leve med. 

Anonymkode: 60a57...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt barn visste ikke det. I dag spurte han meg alvorlig og sa jeg har rett på å vite det. Nå lurer jeg på om en skolehelsesøster har spurt, kan det stemme? Jeg fortalte to av medisinene jeg går på og sa enkelt hva de hjalp for ,» søvn « og « energi».syns lamictal ble litt for komplekst å forklare og høres så mye ut med tre medisiner . 

Har en barnevern undersøkelse som ble henlagt nokså raskt etter den ble opprettet . Kom på grunn av at jeg var beruset på en legevakt . Legevakten ville bv skulle finne ut om jeg var alvorlig sinnslidende . Veldig fælt og ble avkreftet.

Blir denne saken noe som kan gjøre barn blir litt ekstra påpasset. Dersom det stemmer syns jeg det er ganske blytungt å leve med. 

Anonymkode: 60a57...f8a

Nei, barn blir ikke bedt om å fortelle hvilke medisiner foreldre bruker. Dette er paranoide forestillinger. 

Anonymkode: 02ad9...179

Skrevet

Jeg tror det kan skje men at det ikke skal skje om "systemet" fungerer rett. Jeg har ikke barn og er snart i eldregruppa men jeg har vært barn og blitt " tilfeldig utspurt" av noen fremmede i tilknytning til frøken på skolen. Heldigvis hørte jeg aldri noe . 

Men det behøver ikke ligge vond vilje bak. Det kan være misforståelser og kortvarig omsorg.

Anonymkode: e2274...1ab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...