Gå til innhold

Kjæresten min... Farlig? Kupton.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min var fortvila i kveld og tok 30 mg sobril + 2 zopliklon/imovane (ca 10-15 mg sammen.) Han sovna etter en stund. Men nå sitter jeg her livredd. Er det farlig? Bør jeg kontakte noen? Han skal til lege i morgen..

Anonymkode: 4aa31...4d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min var fortvila i kveld og tok 30 mg sobril + 2 zopliklon/imovane (ca 10-15 mg sammen.) Han sovna etter en stund. Men nå sitter jeg her livredd. Er det farlig? Bør jeg kontakte noen? Han skal til lege i morgen..

Det er ikke farlig. Du kan trygt legge deg du også. 

Anonymkode: 13cf8...55e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke farlig. Du kan trygt legge deg du også. 

Anonymkode: 13cf8...55e

Takk!!

Skrevet
1 minutt siden, kupton skrev:

Ufarlig som engangstilfelle. Sov godt 🙂

Puh...Takk!! God natt.

Skrevet

Er det bare jeg som, etter at dette tema er skrevet av samme bruker i to år, trekker sterkt i tvil hvorvidt det var «kjæresten» som tok disse medisinene?

Skrevet
21 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Er det bare jeg som, etter at dette tema er skrevet av samme bruker i to år, trekker sterkt i tvil hvorvidt det var «kjæresten» som tok disse medisinene?

Hvordan vet du om det er samme bruker?

Anonymkode: 5b18e...bd5

Skrevet
59 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Tanken ar tenkt. Svaret ble uansett det samme. 

Skrevet
2 minutter siden, kupton skrev:

Tanken ar tenkt. Svaret ble uansett det samme. 

Jeg var neppe eneste som tenkte at du tolket det slik når du skrev "sov godt" ;) 

Skrevet

Hvorfor stille sånne spm. her? Enten det gjelder en selv eller andre, så er ikke vi (de fleste av oss brukere) kvalifisert helsepersonell. Dette sier jeg på generell basis, for det har vært poster her om andre scenarier som kunne være mye skumlere. Giftinformasjonen eller legevakt burde være i stand til å svare på det og faktisk ta grep hvis nødvendig. (om ikke den som "sover" egentlig er en selv da). Benzo er i seg selv ikke spes. skummelt. Det verste er vel her at den som skulle til lege fikk hangover og ikke rakk timen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...