Gå til innhold

Dere voksne med adhd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble dere utredet ? Fikk dere nevropsykologisk utredning eller var det kun samtale og spørsmål/skjema. Jeg syns bare det var så "lett" og få diagnosen helt uten andre undersøkelser. Kun samtaler med psykiater. Virker så tilfeldig.

Anonymkode: ea20b...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk diagnosen som 20-åring. Var noen samtaler med psykiater, og to avkrysiningsskjemaer. Psykiateren hadde også en samtale med foreldrene mine. 

Anonymkode: c969b...0aa

Skrevet

Samtaler og skjemaer. Mange spørsmål som skulle besvares på skjemaene og psykiateren snakket med forelder. Det virker nok litt tilfeldig, men psykiateren har nok en mistanke siden hn vil utrede deg. Det er mye som kommer frem i samtalene som du ikke enser, men som psykiateren fanger opp underveis.

Anonymkode: 391fe...4dc

yellow ledbetter
Skrevet

Samtaler og skjema hos psykiater her også. Jeg har ikke foreldre i live, men vi gikk jo inn på ting fra barndommen som jeg selv kan huske. Jeg har såpass høy skår på testene at det var ingen tvil. At mange i familien har diagnosen er jo også typisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...