AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 Skrevet 19. september 2018 Hvordan ble dere utredet ? Fikk dere nevropsykologisk utredning eller var det kun samtale og spørsmål/skjema. Jeg syns bare det var så "lett" og få diagnosen helt uten andre undersøkelser. Kun samtaler med psykiater. Virker så tilfeldig. Anonymkode: ea20b...499 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 Skrevet 19. september 2018 Fikk diagnosen som 20-åring. Var noen samtaler med psykiater, og to avkrysiningsskjemaer. Psykiateren hadde også en samtale med foreldrene mine. Anonymkode: c969b...0aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 Skrevet 19. september 2018 Samtaler og skjemaer. Mange spørsmål som skulle besvares på skjemaene og psykiateren snakket med forelder. Det virker nok litt tilfeldig, men psykiateren har nok en mistanke siden hn vil utrede deg. Det er mye som kommer frem i samtalene som du ikke enser, men som psykiateren fanger opp underveis. Anonymkode: 391fe...4dc 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 21. september 2018 Skrevet 21. september 2018 Samtaler og skjema hos psykiater her også. Jeg har ikke foreldre i live, men vi gikk jo inn på ting fra barndommen som jeg selv kan huske. Jeg har såpass høy skår på testene at det var ingen tvil. At mange i familien har diagnosen er jo også typisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.