Gå til innhold

Fluoxetin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg går for det, hvor lang tid tar det før det virker? Har hatt det før og hadde ingen bivirkninger som jeg husker, var mindre rar da. Det hjelper jo mot angst også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvor lenge det ok før det virket,er det to uker ca?

Skrevet

Fluoxetin hjelper ofte mot både angst og depresjon. Når den virker er veldig individuelt. Fluoxetin kan være litt treig i å gi effekt men til gjengjeld er det lite bivirkninger ved opptrapping. Den kan godt begynne å gi effekt etter to uker, men iblant tar det lengre tid.

Skrevet
32 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Fluoxetin hjelper ofte mot både angst og depresjon. Når den virker er veldig individuelt. Fluoxetin kan være litt treig i å gi effekt men til gjengjeld er det lite bivirkninger ved opptrapping. Den kan godt begynne å gi effekt etter to uker, men iblant tar det lengre tid.

Ok takk for det. Tror jeg vil ha en lav dose, det virket sist tror jeg.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok takk for det. Tror jeg vil ha en lav dose, det virket sist tror jeg.

En bestiller vel ikke medisin-type og dose. Er det ikke bedre å la spesialisten gjøre det?

Anonymkode: c2b1a...1a0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En bestiller vel ikke medisin-type og dose. Er det ikke bedre å la spesialisten gjøre det?

Anonymkode: c2b1a...1a0

Han hører alltid på mine forslag :) 

Skrevet
18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han hører alltid på mine forslag :) 

Det kan lønne seg den andre veien også :)

Skrevet
42 minutter siden, Janus30 skrev:

Det kan lønne seg den andre veien også :)

Ja jeg hører på han og :) Men det er jo min kropp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...