AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 jeg har begynt på venlafaxin. Virker greit på depresjon, og har god effekt på angst/panikkanfall. Jeg er superfornøyd mtp det! Men jeg eier ikke lyst.. får ikke til orgasme lenger... Det er et stort savn for meg. Sex er jo så fint, når det er godt.. Må man velge? Har prøvd Cipralex, Fontex, Zoloft, Quetiapin og Truxal... Sobril og Vival. Jeg har en fantastisk partner, jeg vil så gjerne gi/og nyte sex med han. Uff.. bare et hjertesukk fra meg i natten Anonymkode: 79098...882 0 Siter
Villanda Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har begynt på venlafaxin. Virker greit på depresjon, og har god effekt på angst/panikkanfall. Jeg er superfornøyd mtp det! Men jeg eier ikke lyst.. får ikke til orgasme lenger... Det er et stort savn for meg. Sex er jo så fint, når det er godt.. Må man velge? Har prøvd Cipralex, Fontex, Zoloft, Quetiapin og Truxal... Sobril og Vival. Jeg har en fantastisk partner, jeg vil så gjerne gi/og nyte sex med han. Uff.. bare et hjertesukk fra meg i natten Anonymkode: 79098...882 Hørt at tillegg av Tolvon/Remeron Kan hjelpe. Finst også andre antidepressiva enn du har forsøkt, som skal ha en hel del mindre av den bivirkningen, men usikker på om de hjelper mot angst. Bruker også Efexor. Kanskje det ikke er så vanlig, men for meg forsvant problemet da jeg begynte på Lamictal i tillegg. 0 Siter
ISW Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Remeron eller Tolvon kan hjelpe, ja. Skal du ha effekt på angst, må du ha serotonin. Dessverre hemmer dette sexlysten en del hos noen. Men Remeron og Tolvon opphever sistnevnte virkning, men enkelte opplever da vektøkning (skal ikke være enkelt dette..) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Snakk med legen din om brintellix kan være et alternativ, det påvirker ikke sexlysten i det hele tatt. Men ikke alle synes det virker like godt på angst, men sexlivet er jo viktig da, så det kan være verdt å prøve ut. Anonymkode: 80958...549 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.