AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Hva tenker dere om å bruke abilify og fontex når man er schizofren og borderline? Jeg går alt på 400 mg abilify injeksjon og psykiateren har tilbudt meg å begynne på 20 mg fontex da det har vist å ha effekt på borderline. Anonymkode: 9d01e...beb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Ingen som har noen tanker rundt dette? Må bestemme meg til i morgen. Anonymkode: 9d01e...beb 0 Siter
emilie321 Skrevet 26. september 2018 Skrevet 26. september 2018 Hvis jeg stolte på psykiateren/legen min, så ville jeg prøvd. Eneste måten å finne ut om den dosseringen er bra for deg, er å prøve en periode. Selv har jeg prøvd mange forskjellige kombinasjoner for jeg landet på det jeg har nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 På 26.9.2018 den 20.22, emilie321 skrev: Hvis jeg stolte på psykiateren/legen min, så ville jeg prøvd. Eneste måten å finne ut om den dosseringen er bra for deg, er å prøve en periode. Selv har jeg prøvd mange forskjellige kombinasjoner for jeg landet på det jeg har nå. Takk for svar! Jeg begynte på 20 mg i går og skal prøvde det i 3-4 uker for å se hvordan det går. Kan jeg spørre om du også har schizofreni og borderline? Anonymkode: 9d01e...beb 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Jeg begynte på 20 mg i går og skal prøvde det i 3-4 uker for å se hvordan det går. Kan jeg spørre om du også har schizofreni og borderline? Anonymkode: 9d01e...beb Nei, har ikke schizofreni og borderline, men er bipolar med psykose + Kompleks PTSD. Håper du blir bedre med ny medisin, lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.