Gå til innhold

Hva tenker dere om å bruke abilify og fontex når man er schizofren og borderline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å bruke abilify og fontex når man er schizofren og borderline? Jeg går alt på 400 mg abilify injeksjon og psykiateren har tilbudt meg å begynne på 20 mg fontex da det har vist å ha effekt på borderline. 

Anonymkode: 9d01e...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen tanker rundt dette? Må bestemme meg til i morgen.

Skrevet

Hvis jeg stolte på psykiateren/legen min, så ville jeg prøvd. Eneste måten å finne ut om den dosseringen er bra for deg, er å prøve en periode. Selv har jeg prøvd mange forskjellige kombinasjoner for jeg landet på det jeg har nå. 

Skrevet
På 26.9.2018 den 20.22, emilie321 skrev:

Hvis jeg stolte på psykiateren/legen min, så ville jeg prøvd. Eneste måten å finne ut om den dosseringen er bra for deg, er å prøve en periode. Selv har jeg prøvd mange forskjellige kombinasjoner for jeg landet på det jeg har nå. 

Takk for svar! Jeg begynte på 20 mg i går og skal prøvde det i 3-4 uker for å se hvordan det går. Kan jeg spørre om du også har schizofreni og borderline?

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg begynte på 20 mg i går og skal prøvde det i 3-4 uker for å se hvordan det går. Kan jeg spørre om du også har schizofreni og borderline?

Nei, har ikke schizofreni og borderline, men er bipolar med psykose + Kompleks PTSD. 

Håper du blir bedre med ny medisin, lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...