Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av hvorfor de ga meg xeplion

en ekstravakt som ikke hadde lest papirene mine ga meg beskjed om at jeg bare er bipolar og aldri har vært psykotisk så xeplion er ikke for meg, men abilify er greia for den er stemningsstabiliserende. 

nå har jeg papir på at jeg har vært innlagt flere ganger med psykotiske symptomer på abilify så den har faen ikke fungert og er tvangsinnlagt i skrivende stund for psykose jeg fikk 11.aug da abilify depot var hver fjerde uke. Den måtte være være hver tredje uke pluss 20 mg daglig for å fungere så da var xeplion et bedre valg. Særlig når pappa har god effekt mot sin psykose med risperdal.

Men om jeg aldri har har hatt psykose og bare er bipolar tross papir liggende på rommet på schizoaffektive trekk, hvorfor gir de meg ikke lamictal istedet? Det nekter de. Ekle ekstravakt. Prøver de bare drite meg ut? Presten sier alle mine Gudsopplevelser er psykotiske. Hva er dette? Det er andre gang en sykepleier uttaler jeg ikke har psykose, sist i 2016, likevel gir de papir på mani med psykose/epikrise. Jeg er liksom ambivalent nok fra før.

Anonymkode: 7be59...119

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En overivrig ekstravakt uten kompetanse skal du bare overse. For diagnose og behandling hold deg til din faste behandler.

Skrevet

Det der håper jeg virkelig bare var noe en ikke "Jeg har faktisk lest noen bøer -typen" Fra. den ekstravaktens side. Sånt sier man ikke til pasienter uten videre. Det er vanlig å ta opp slikt i samtaler med behandler bak lukkede dører.. De har virket veldig opptatte av det der jeg har vært at medisinavgjørelser ikke skjer over hodet på pasienter om ikke det er nødvendig for å få kontroll på now akutt man selv ikke kan ta avgjørelser i forhold til. Synes du skal fortelle behandleren din om den ekstravakten, for det synes jeg var ganske så uprofesjonell opptreden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...