stjernestøv Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 Vi hadde en god samtale,men han merket jeg var nervøs men vet ikke hvorfor jeg var det. Er jo ikke redd han heller,fikk iallefall resept på fluoxetin 20 mg. Men holder det,eller må jeg øke? Kunne ta to til seks uker før de virker, håper jo på to uker jeg da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Vi hadde en god samtale,men han merket jeg var nervøs men vet ikke hvorfor jeg var det. Er jo ikke redd han heller,fikk iallefall resept på fluoxetin 20 mg. Men holder det,eller må jeg øke? Kunne ta to til seks uker før de virker, håper jo på to uker jeg da. Gjør som han sier ang. medisinene for en gangs skyld! Ta disse nå, ikke begynn å tulle om du ikke merker endring etter to dager slik du pleier, gi det tid. Har han sagt 2-6 uker så venter du i 6 uker før du kontakter ham igjen om du ikke merker noe. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2018 Forfatter Skrevet 28. september 2018 7 minutter siden, Lillemus skrev: Gjør som han sier ang. medisinene for en gangs skyld! Ta disse nå, ikke begynn å tulle om du ikke merker endring etter to dager slik du pleier, gi det tid. Har han sagt 2-6 uker så venter du i 6 uker før du kontakter ham igjen om du ikke merker noe. Ok. Skal gjøre det. Men han kunne ikke forklare rarheten i hodet mitt, han trengte mer informasjon sa han. Men det er ikke så mye å si om det. Hadde håpet han visste noe om det. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 47 minutter siden, Lillemus skrev: Gjør som han sier ang. medisinene for en gangs skyld! Ta disse nå, ikke begynn å tulle om du ikke merker endring etter to dager slik du pleier, gi det tid. Har han sagt 2-6 uker så venter du i 6 uker før du kontakter ham igjen om du ikke merker noe. Det er en gå råd. Gjør det som sagt. Du gikk til psykolog. Bra gjørt. Lykke til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2018 Forfatter Skrevet 28. september 2018 13 minutter siden, Betti 11 skrev: Det er en gå råd. Gjør det som sagt. Du gikk til psykolog. Bra gjørt. Lykke til. Takk! Skal jo gjøre som legen sa. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2018 Forfatter Skrevet 28. september 2018 Bare lurer på er det forskjell på kapsler og tabletter? Sist hadde jeg kapsler og nå fikk jeg tabletter. 0 Siter
Villanda Skrevet 28. september 2018 Skrevet 28. september 2018 3 timer siden, stjernestøv skrev: Bare lurer på er det forskjell på kapsler og tabletter? Sist hadde jeg kapsler og nå fikk jeg tabletter. Det er nok bare at noen legemiddelfirma lager denne medisinen i tablettform, og andre i kapsler. Du har sikkert Vitabalans, eller evt. Sandoz hvis dispergbare tabl. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. september 2018 Forfatter Skrevet 29. september 2018 13 timer siden, Villanda skrev: Det er nok bare at noen legemiddelfirma lager denne medisinen i tablettform, og andre i kapsler. Du har sikkert Vitabalans, eller evt. Sandoz hvis dispergbare tabl. Det er sandoz ja, de smakte mint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.