Gå til innhold

Var hos psykiateren i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en god samtale,men han merket jeg var nervøs men vet ikke hvorfor jeg var det. Er jo ikke redd han heller,fikk iallefall resept på fluoxetin 20 mg. Men holder det,eller må jeg øke? Kunne ta to til seks uker før de virker, håper jo på to uker jeg da. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vi hadde en god samtale,men han merket jeg var nervøs men vet ikke hvorfor jeg var det. Er jo ikke redd han heller,fikk iallefall resept på fluoxetin 20 mg. Men holder det,eller må jeg øke? Kunne ta to til seks uker før de virker, håper jo på to uker jeg da. 

Gjør som han sier ang. medisinene for en gangs skyld! Ta disse nå, ikke begynn å tulle om du ikke merker endring etter to dager slik du pleier, gi det tid. Har han sagt 2-6 uker så venter du i 6 uker før du kontakter ham igjen om du ikke merker noe.

Skrevet
7 minutter siden, Lillemus skrev:

Gjør som han sier ang. medisinene for en gangs skyld! Ta disse nå, ikke begynn å tulle om du ikke merker endring etter to dager slik du pleier, gi det tid. Har han sagt 2-6 uker så venter du i 6 uker før du kontakter ham igjen om du ikke merker noe.

Ok. Skal gjøre det. Men han kunne ikke forklare rarheten i hodet mitt, han trengte mer informasjon sa han. Men det er ikke så mye å si om det. Hadde håpet han visste noe om det. 

Skrevet
47 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er en gå råd. Gjør det som sagt. Du gikk til psykolog. Bra gjørt. Lykke til.

Skrevet
13 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det er en gå råd. Gjør det som sagt. Du gikk til psykolog. Bra gjørt. Lykke til.

Takk! Skal jo gjøre som legen sa.

Skrevet

Bare lurer på er det forskjell på kapsler og tabletter? Sist hadde jeg kapsler og nå fikk jeg tabletter. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Bare lurer på er det forskjell på kapsler og tabletter? Sist hadde jeg kapsler og nå fikk jeg tabletter. 

Det er nok bare at noen legemiddelfirma lager denne medisinen i tablettform, og andre i kapsler. Du har sikkert Vitabalans, eller evt. Sandoz hvis dispergbare tabl.

Skrevet
13 timer siden, Villanda skrev:

Det er nok bare at noen legemiddelfirma lager denne medisinen i tablettform, og andre i kapsler. Du har sikkert Vitabalans, eller evt. Sandoz hvis dispergbare tabl.

Det er sandoz ja, de smakte mint. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...