Gå til innhold

Jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, MxxM skrev:

Jeg synes du skal klappe deg selv på skuldra nå 👍

Ja, det synes egentlig jeg og, det er sjeldent jeg klarer å holde ut uten å skade meg. Jeg håper bare at det går over snart.

Anonymkode: aa3cb...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes egentlig jeg og, det er sjeldent jeg klarer å holde ut uten å skade meg. Jeg håper bare at det går over snart.

Dette er et skritt i riktig retning. Du har klart å holde ut vanskelige følelser, og det står det stor respekt av. Hold ut. Snakk med kontakten din og be om å få gjøre noe som kan få tankene over på noe annet. 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, synes du jeg gjør det? Jeg opplevde det som ganske krasst og avvisende det som hun sa.

Vet ikke om du er ekstra sår nå, men min erfaring er at når jeg er dårlig så blir jeg ekstra sår og misforstår lett.

Vet jo også at enkelte oppleves som litt krasse så det kan jo hende at du har helt rett.

Synes du har vært flink i kveld jeg  :)

Helt enig i det MxxM skriver. Klapp deg selv på skulderen nå  :)

Skrevet
9 timer siden, MxxM skrev:

Dette er et skritt i riktig retning. Du har klart å holde ut vanskelige følelser, og det står det stor respekt av. Hold ut. Snakk med kontakten din og be om å få gjøre noe som kan få tankene over på noe annet. 

Du har jo rett, det er fremskritt at jeg har klart å gå utenom de samme, gamle selvdestruktive mestringsstrategiene jeg normalt har. Jeg føler meg bedre i dag, heldigvis.

Skrevet
9 timer siden, emilie321 skrev:

Vet ikke om du er ekstra sår nå, men min erfaring er at når jeg er dårlig så blir jeg ekstra sår og misforstår lett.

Vet jo også at enkelte oppleves som litt krasse så det kan jo hende at du har helt rett.

Synes du har vært flink i kveld jeg  :)

Helt enig i det MxxM skriver. Klapp deg selv på skulderen nå  :)

Når jeg tenker meg om så er nok jeg også slik at jeg lett blir såret og misforstår når jeg er dårlig. Det hadde sikkert også litt å gjøre med at jeg har hatt hun som sa det som kontaktperson ofte og jeg har aldri opplevd å bli møtt på den måten av henne før. Men jeg la meg tidlig for å sove i går og nå når jeg våknet føler jeg meg heldigvis mye bedre.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker meg om så er nok jeg også slik at jeg lett blir såret og misforstår når jeg er dårlig. Det hadde sikkert også litt å gjøre med at jeg har hatt hun som sa det som kontaktperson ofte og jeg har aldri opplevd å bli møtt på den måten av henne før. Men jeg la meg tidlig for å sove i går og nå når jeg våknet føler jeg meg heldigvis mye bedre.

Så bra.

Da synes jeg at du skal klappe deg på skulderen igjen og skryte av deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...