Gå til innhold

Cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i utgangspunktet meningen at jeg skulle trappe opp Cipralex fra 10 mg (en uke etter oppstart) til 20 mg på to dager. I stedet var ny psykiater og farmasøyt kommet til at jeg ikke skulle ta Cipralex likevel, og tok bort denne. I tillegg satte de ned Wellbutrin fra 450 til 300. Dette ble begrunnet med at jeg hadde forhøyet blodtrykk (høyt for meg å være, men aldri over 140/90) og at dette kan skape problemer over år. Tar nå da 300 mg Wellbutrin, 0,6 serumspeil Litium og 300 mg Seroquel. Dette skal jeg ta fast, men kan om jeg vil trappe ned Seroquel etterhvert og ha denne hjemme i backup hvis jeg merker symptomer. Var sist uke gått fra madrs 45 til 28, men jeg føler jeg stagnerer her. Har fått nok energi til å trene, selvom det er det eneste jeg orker den dagen, men mangler motivasjon og lyst, og holder meg for meg selv og orker minimalt med prating. Vil helst bare være i min egen boble. Er ikke trist/gråter, men finner ingen mening i noe som helst, og gjør bare det jeg absolutt må. Har lyst til å be om at de revurderer Cipralex på ny, men tror ikke det fører frem, og vet ikke om jeg tør. I så fall bør jeg gjøre det i morgen. Det er ikke sikkert at det har noe for seg, kanskje er jeg for utålmodig eller pessimistisk, men synes det er vanskelig at denne ble tatt bort. Noen som har innspill og argumenter? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...