Gå til innhold

Kupton/ tror du legen blir sint ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det provoserende  om Jeg spørr om mer sovemedisin når legen sier jeg bør ha et opphold innimellom . Blir legen sint ? 

Natten blir så fylt av angst når jeg ikke har den. Slutter ikke å virke , når jeg tar den får jeg hvile fra tankene . Kan se frem til time out jeg trenger , godt å forsvinne litt. Bør kanskje spørre og ta sjansen på en skyllebøtte?

Anonymkode: 04895...b29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er avhengig av sovemedisiner og skal venne deg av med det, så må du tåle angst og ubehag. Det blir som en som prøver å slutte å røyke, går til legen og ber om sigaretter...

Anonymkode: 234c0...ca9

Skrevet

Nei, sint blir hun ikke, men det er mulig st hun sier nei. 

Skrevet

Ikke sint, men kanskje bestemt. Eventuelt foreslå alternativer. 

Skrevet

Det blir ikke særlig bedre med sovemiddel. For korte perioder er det greit. Prøv heller uten.

Skrevet
På 30.9.2018 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Er det provoserende  om Jeg spørr om mer sovemedisin når legen sier jeg bør ha et opphold innimellom . Blir legen sint ? 

Natten blir så fylt av angst når jeg ikke har den. Slutter ikke å virke , når jeg tar den får jeg hvile fra tankene . Kan se frem til time out jeg trenger , godt å forsvinne litt. Bør kanskje spørre og ta sjansen på en skyllebøtte?

Anonymkode: 04895...b29

Det finnes mange alternativer til benzodiasepiner og lignende typer sovemedisin for å dempe uro om natten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...