AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 Ble reddet, sitter med mye skam. Men også masse takknemlighet. Hvordan takke? hva kan man gi noen som har gitt meg så masse kjærlighet og omsorg når jeg trengte det som mest? Har det skjedd deg? Gjorde du noe i ettertid til de det gjaldt? På forhånd takk. Anonymkode: c8918...38d 0 Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble reddet, sitter med mye skam. Men også masse takknemlighet. Hvordan takke? hva kan man gi noen som har gitt meg så masse kjærlighet og omsorg når jeg trengte det som mest? Har det skjedd deg? Gjorde du noe i ettertid til de det gjaldt? På forhånd takk. Anonymkode: c8918...38d Jeg tror et kort hvor du skriver det du føler er like mye verdt som en gave, evt i kombinasjon med en god bok som du skriver en hilsen i. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 1. oktober 2018 Skrevet 1. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble reddet, sitter med mye skam. Men også masse takknemlighet. Hvordan takke? hva kan man gi noen som har gitt meg så masse kjærlighet og omsorg når jeg trengte det som mest? Har det skjedd deg? Gjorde du noe i ettertid til de det gjaldt? På forhånd takk. Anonymkode: c8918...38d Jeg tror at den som reddet deg føler en herlig følelse med å ha gjort det. Å hjelpe andre gir en god følelse i seg selv. Endret 1. oktober 2018 av Mina1 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Kommer jo litt an på. Var det en privatperson eller profesjonell? Har vært i samme situasjon. Noen i en annen oppgang der jeg bor hadde sett meg liggende ute bevisstløs. Hadde ikke de ringt ambulanse, ville jeg trolig frosset i hjel. Disse har jeg aldri fått sagt takk til, men jeg tenker at de nok syntes det var en riktig avgjørelse å ta, og at de fikk ro ved å vite at de skaffet meg hjelp. Antakelig vet de ikke at jeg vet at det var noen i den eksakte oppgangenoppgangen hadde ringt; jeg fikk det referert på sykehuset. Jeg har også vært i en situasjon der jeg måtte yte førstehjelp og ringe ambulanse. Personen husker nok ikke hvem jeg var, men jeg hadde uansett en god følelse. Både vissheten om at den personen fikk skikkelig hjelp, og at jeg fikk hjelpe vedkommende har vært godt for meg. Noen direkte takk har jeg ikke forventet eller tenkt at jeg har trengt. Det var som Mina1 sier. Jeg var bare veldig glad for at jeg fikk hjelpe et menneske i desperat behov av det Men til TS, om du vil gi en liten oppmerksomhet er jeg enig i at et pent kort med en takkehilsen er en fin måte å gjøre det på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.