AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 I dag skal jeg til psykiater, og må bestemme meg for hva jeg skal spørre etter. Er det bedre å gå opp i maksdose Efexor før en legger til noe annet, eller kommer det an på hvordan depresjonen arter seg? Anonymkode: 24c6c...595 0 Siter
kupton Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Det kommer an på depresjonen, men opp i minst 225 bør en uansett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, kupton skrev: Det kommer an på depresjonen, men opp i minst 225 bør en uansett. Er i 225. Det som står igjen er anhedoni, energimangel og konsentrasjon. Bekymringer, men de er reelle, det er jeg ikke alene om å mene! Anonymkode: 24c6c...595 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er i 225. Det som står igjen er anhedoni, energimangel og konsentrasjon. Bekymringer, men de er reelle, det er jeg ikke alene om å mene! Anonymkode: 24c6c...595 Har forresten målt serumkonsentrasjon av venlafaxin. Den er innenfor referanseområde, men det er LITT å gå på. Anonymkode: 24c6c...595 0 Siter
kupton Skrevet 2. oktober 2018 Skrevet 2. oktober 2018 Når en kommer på dette detaljeringsnivå, kan en (jeg) ikke gå lengre på et nettsted. De siste fininnstillinger må gjøres i RL av en spesialist og pasienten i fellesskap. Det er i prinsippet to veier videre, A og B. Det viktige er at om en velger A, må en planlegge hvor lenge skal en prøve ut dette før en evt skifter til B om A ikke virker og vv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.