AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg ble aldri ferdig til å gå å ta noe vaksineoppfriskning. Føler kroppen helt tung og hoster og nyser. Tror ikke feber så langt. Men er mer enn vanlig satt ut. Når jeg var ute i dag var det en dame på bussen som fortalte hun ikke følte seg helt i form uten å ha spist noe spesielt. Hun skulle ut å kikke på nytt bolignybygg sa hun. Fylkeslegen på radio sa at influensasesongen var igang så man kan jo tro det er det. Flere satte livet til hver sesong sa han. Man må bare prøve å ikke ta tingene for hardt tror jeg når man føler seg så utilpass. Om dere er rammet i år ønsker jeg god bedring.😊 Anonymkode: 781f2...205 0 Siter
laban Skrevet 3. oktober 2018 Skrevet 3. oktober 2018 Det er fortsatt mulig å vaksinere seg mot sesongens influensa. Utbruddstoppen kommer nok ikke på en god stund ennå. 0 Siter
Mëmëso Skrevet 3. oktober 2018 Skrevet 3. oktober 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble aldri ferdig til å gå å ta noe vaksineoppfriskning. Føler kroppen helt tung og hoster og nyser. Tror ikke feber så langt. Men er mer enn vanlig satt ut. Når jeg var ute i dag var det en dame på bussen som fortalte hun ikke følte seg helt i form uten å ha spist noe spesielt. Hun skulle ut å kikke på nytt bolignybygg sa hun. Fylkeslegen på radio sa at influensasesongen var igang så man kan jo tro det er det. Flere satte livet til hver sesong sa han. Man må bare prøve å ikke ta tingene for hardt tror jeg når man føler seg så utilpass. Om dere er rammet i år ønsker jeg god bedring.😊 Anonymkode: 781f2...205 God bedring. Håper du slipper unna med litt forkjølelse og ikke får influensa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.