UnHappy Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 er det farlig å drikke LITT alkohol når jeg nettopp har begynt på cipramil? (10mg) takknemlig for svar 0 Siter
mei Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Om du søker på AD og alkohol finner du mye som har vært skrevet før om det samme. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Jeg gikk på cipramil i 9 måneder for en del år siden, min erfaring var at den første tiden så tålte jeg ikke alkohol i det hele tatt. Virkningen var helt annen enn før og jeg syntes ikke det var godt. Etterhvert stabiliserte det seg så jeg kunne ta et glass vin eller to, men aldri mere enn det. Etter at jeg sluttet ble alt som før og jeg nyter alkohol av og til. Jeg kan ikke si at jeg savnet det der og da heller, hadde vel nok av andre ting å tenke på. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Svaret blir det samme som jeg har gitt utallige ganger før. http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=1012930 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.