Gå til innhold

Fasmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har møtt han. Er han flink når det gjelder medisinering?

Anonymkode: 0e0ca...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var/er en av forfatterne av den beste, største og nyeste norske boken om bipolar lidelse. Derfor antar jeg at han i det minste kan en god del  om medisinering av BP. Men av en eller annen grunn har jeg aldri møtt eller hørt han.

Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Han var/er en av forfatterne av den beste, største og nyeste norske boken om bipolar lidelse. Derfor antar jeg at han i det minste kan en god del  om medisinering av BP. Men av en eller annen grunn har jeg aldri møtt eller hørt han.

Høres lovende ut! 

Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Denne: https://sykepleien.no/bok/2012/11/bra-om-bipolare-lidelser? Den vil jeg ha på blå resept 🤣!

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres lovende ut! 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres lovende ut! 

Lest den? Står det utdypende om medisiner?

Gjest franklyscarlet
Skrevet
På 5.10.2018 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Lest den? Står det utdypende om medisiner?

Jeg har lest den. Synes den var interessant🤓

Skrevet

Tatt i betraktning at BP er en livslang sykdom/disposisjon, og at den har stor betydning for ens livskvalitet, synes jeg alle burde koste på seg de hundrekronene denne boken koster.

Skrevet
3 timer siden, kupton skrev:

Tatt i betraktning at BP er en livslang sykdom/disposisjon, og at den har stor betydning for ens livskvalitet, synes jeg alle burde koste på seg de hundrekronene denne boken koster.

Skal det. Skal bare få lønning først 😀

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal det. Skal bare få lønning først 😀

Siden den ikke er med i blåreseptordningen.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden den ikke er med i blåreseptordningen.

Kan ikke la være 😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...