AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 Skrevet 5. oktober 2018 Jeg opplever at jeg ikke bare har perioder med depresjoner og manier, men også perioder med sterk fysisk angst. Altså, jeg er ikke redd for noe. Ingen bekymringstanker. Men jeg har intens fysisk angst. Dette varer i noen uker av gangen, for så å forsvinne helt. Det kommer i ca. to perioder i året. Er dette også bipolart? Anonymkode: 3a3ee...778 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 Skrevet 5. oktober 2018 Vet ikke, men jeg har bipolar lidelse og opplever også periodeangst. Anonymkode: 76fff...848 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 Skrevet 5. oktober 2018 Interessant. Anonymkode: 3a3ee...778 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 5. oktober 2018 Skrevet 5. oktober 2018 De fleste av oss med bp har angstproblemer og. Akkurat som stemningssvingningene kan ha mange ansikter, kan nok angsten det og. Personlig kan jeg også oppleve merkelige fornemmelser i kroppen. Bl.a. nummenhet i hele siden, stort sett venstre, press i brystet, forferdelige kriblinger i kroppen, sur mage og hjerteklapp. Siste har jeg heldigvis fått betablokker for med god effekt. Men dette kommer ikke helt sjelden før svingninger, og under depresjon kan jeg virkelig føle meg så dårlig at det eneste jeg ønsker er å legge meg. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 6. oktober 2018 Skrevet 6. oktober 2018 20 timer siden, FjellOgDalar skrev: De fleste av oss med bp har angstproblemer og. Akkurat som stemningssvingningene kan ha mange ansikter, kan nok angsten det og. Personlig kan jeg også oppleve merkelige fornemmelser i kroppen. Bl.a. nummenhet i hele siden, stort sett venstre, press i brystet, forferdelige kriblinger i kroppen, sur mage og hjerteklapp. Siste har jeg heldigvis fått betablokker for med god effekt. Men dette kommer ikke helt sjelden før svingninger, og under depresjon kan jeg virkelig føle meg så dårlig at det eneste jeg ønsker er å legge meg. Samme her😊 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 6. oktober 2018 Skrevet 6. oktober 2018 Jeg er periodehypokonder og bp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.