Gå til innhold

Vanlig at bipolare har "periode-angst"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever at jeg ikke bare har perioder med depresjoner og manier, men også perioder med sterk fysisk angst. Altså, jeg er ikke redd for noe. Ingen bekymringstanker. Men jeg har intens fysisk angst. Dette varer i noen uker av gangen, for så å forsvinne helt. Det kommer i ca. to perioder i året. Er dette også bipolart?

Anonymkode: 3a3ee...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men jeg har bipolar lidelse og opplever også periodeangst. 

Anonymkode: 76fff...848

Skrevet

Interessant.

Anonymkode: 3a3ee...778

Skrevet

De fleste av oss med bp har angstproblemer og. Akkurat som stemningssvingningene kan ha mange ansikter, kan nok angsten det og. Personlig kan jeg også oppleve merkelige fornemmelser i kroppen. Bl.a. nummenhet i hele siden, stort sett venstre, press i brystet, forferdelige kriblinger i kroppen, sur mage og hjerteklapp. Siste har jeg heldigvis fått betablokker for med god effekt. Men dette kommer ikke helt sjelden før svingninger, og under depresjon kan jeg virkelig føle meg så dårlig at det eneste jeg ønsker er å legge meg. 

Gjest franklyscarlet
Skrevet
20 timer siden, FjellOgDalar skrev:

De fleste av oss med bp har angstproblemer og. Akkurat som stemningssvingningene kan ha mange ansikter, kan nok angsten det og. Personlig kan jeg også oppleve merkelige fornemmelser i kroppen. Bl.a. nummenhet i hele siden, stort sett venstre, press i brystet, forferdelige kriblinger i kroppen, sur mage og hjerteklapp. Siste har jeg heldigvis fått betablokker for med god effekt. Men dette kommer ikke helt sjelden før svingninger, og under depresjon kan jeg virkelig føle meg så dårlig at det eneste jeg ønsker er å legge meg. 

Samme her😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...