knutgarvik Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) Hei, Er der noen som vet hvor lang tid det tar før denne tabletten begynner å virke som den skal? Er det snakk om et par uker, eller bare dager? Begynte på denne i dag, derfor jeg spør Endret 8. oktober 2018 av knutgarvik 0 Siter
knutgarvik Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter Skrevet 8. oktober 2018 Fant det ut selv, bare la tråden synke. Svaret er 2-4 uker dersom noen andre skulle lure 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Hva har du fått den for? Som stemningsstabiliserende? Bare nysgjerrig fordi jeg ikke kjenner til at denne blir brukt som det. Men epilepsimedisiner har jo ofte vist seg som gode sådanne . Lamictal og Orfiril er jo og antiepileptika. 0 Siter
knutgarvik Skrevet 10. oktober 2018 Forfatter Skrevet 10. oktober 2018 (endret) På 9.10.2018 den 10.21, FjellOgDalar skrev: Hva har du fått den for? Som stemningsstabiliserende? Bare nysgjerrig fordi jeg ikke kjenner til at denne blir brukt som det. Men epilepsimedisiner har jo ofte vist seg som gode sådanne . Lamictal og Orfiril er jo og antiepileptika. Sorry for sent svar Ja, jeg bruker den som stemningsstabiliserende. Har også brukt den før, og vet at den funker greit på meg. Kjenner til Lamictal, men ikke hørt om den andre du nevner. Endret 10. oktober 2018 av knutgarvik 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Bra den funker for deg; da er det jo ingen grunn til å ta andre medisiner om du ikke har bivirkninger. å snakke om. 0 Siter
knutgarvik Skrevet 11. oktober 2018 Forfatter Skrevet 11. oktober 2018 6 timer siden, FjellOgDalar skrev: Bra den funker for deg; da er det jo ingen grunn til å ta andre medisiner om du ikke har bivirkninger. å snakke om. har du vært borti den selv eller? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 11. oktober 2018 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg brukte det mot epilepsi i noen år, men jeg hadde svingninger likevel. Dette var før jeg hadde fått bp-diagnosen. Lamictal virker mye bedre på begge deler i mitt tilfelle. 1 Siter
knutgarvik Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter Skrevet 12. oktober 2018 20 timer siden, FjellOgDalar skrev: Jeg brukte det mot epilepsi i noen år, men jeg hadde svingninger likevel. Dette var før jeg hadde fått bp-diagnosen. Lamictal virker mye bedre på begge deler i mitt tilfelle. Jeg driver å hører snakk om Lamictal, men aldri vært borti den. Tegretol og Zyprexa som jeg går på er jo fine om man vil legge på seg 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 12. oktober 2018 Skrevet 12. oktober 2018 Hehe, ja noen sliter jo med vekta på den sida og. Jeg la ikke på meg av Tegretol, men jeg vet en del gjør det. Ang. Lamictal, så er vel så vidt jeg vet det den mest brukte stabilisatoren ved siden av litium. Men det viktigste er at man finner det som funker best for en selv 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.