AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Kommet til et punkt i terapien der jeg liksom har fått snakket om alt jeg strir med. Føles litt dumt å fortelle igjen og igjen om angsten, det vanskelige som har skjedd og de psykiske plagene. Sist jeg var hos psykologen følte jeg meg tom og leitet etter noe å snakke om. Psykologen var taus og hadde ikke så mye å si heller. Er terapien over da ? Eller er det nå da jeg har «tømt ut alt» at psykologen skal komme på banen med forslag? Anonymkode: e6516...090 0 Siter
ISW Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 Det er kanskje da man skal gå løs på arbeidet med å bli bedre. Psykologen er ikke til for brannslukking. Hvis han/hun ikke tar ballen videre nå, bør du snakke med en annen. 0 Siter
Villanda Skrevet 9. oktober 2018 Skrevet 9. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommet til et punkt i terapien der jeg liksom har fått snakket om alt jeg strir med. Føles litt dumt å fortelle igjen og igjen om angsten, det vanskelige som har skjedd og de psykiske plagene. Sist jeg var hos psykologen følte jeg meg tom og leitet etter noe å snakke om. Psykologen var taus og hadde ikke så mye å si heller. Er terapien over da ? Eller er det nå da jeg har «tømt ut alt» at psykologen skal komme på banen med forslag? Anonymkode: e6516...090 Tømt ut alt, men jobbet strategier for å takle det i framtida? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.