Villanda Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 Den boka skulle jeg kjøpe når jeg fikk lønning. Det har jeg fått, men kom plutselig på at den kan jo lånes på biblioteket! Rart at jeg ikke kom på det før. Den skal lånes i morgen! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 Ok..... Anonymkode: 1d6ba...5b3 0 Siter
kupton Skrevet 14. oktober 2018 Skrevet 14. oktober 2018 Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen :-) 0 Siter
Villanda Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Skrevet 15. oktober 2018 7 timer siden, kupton skrev: Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen 🙂 🤣 Kan i alle fall finne ut om jeg synes den er verd å kjøpe da 😀. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 8 timer siden, kupton skrev: Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen 🙂 Det er ikke uvanlig å låne en bok på biblioteket for å se om det er noe man kan tenke seg å kjøpe. Akkurat denne er fra 2012 (i alle fall Deichmanns utgave som begge eks er utlånt) og er muligens ikke i salg lenger uansett. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 5 timer siden, Lillemus skrev: Det er ikke uvanlig å låne en bok på biblioteket for å se om det er noe man kan tenke seg å kjøpe. Akkurat denne er fra 2012 (i alle fall Deichmanns utgave som begge eks er utlånt) og er muligens ikke i salg lenger uansett. Samme taktikken har jeg. Er ett fåtall av bøker jeg kjøper først uten å ha gjort grundig research på de. Bøker er dyrt i Norge, og om det ikke faller i smak får man ikke akkurat byttet den eller solgt den videre. Anonymkode: 095a9...0b5 0 Siter
Villanda Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Skrevet 15. oktober 2018 6 timer siden, Lillemus skrev: Det er ikke uvanlig å låne en bok på biblioteket for å se om det er noe man kan tenke seg å kjøpe. Akkurat denne er fra 2012 (i alle fall Deichmanns utgave som begge eks er utlånt) og er muligens ikke i salg lenger uansett. Er 2012 for gammelt til å bli solgt? Har fått tak i den på bibliotek nå. 😀 0 Siter
kupton Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 11 minutter siden, Villanda skrev: Er 2012 for gammelt til å bli solgt? Har fått tak i den på bibliotek nå. 😀 Finner den til salgs i ulike nettbutikker. https://www.fagbokforlaget.no/Bipolare-lidelser/I9788245005851 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 1 time siden, Villanda skrev: Er 2012 for gammelt til å bli solgt? Har fått tak i den på bibliotek nå. 😀 I de vanlige kjedebokhandlene ja. I spesialbokhandler kan det være du får den. 0 Siter
Villanda Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter Skrevet 15. oktober 2018 Og den ser HELT ny og ubrukt ut. Skulle ønske den bar preg av å ha blitt lest av mange 😅. Har selvfølgelig ikke fått lest så mye enda, men så langt vil jeg si den er å anbefale! Allerede fått et par tankevekkere. Skal ha den på ønskelista til jul! For de jeg tør å si det til 🤣. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.