Gå til innhold

Låne Fasmer om bipolare lidelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den boka skulle jeg kjøpe når jeg fikk lønning. Det har jeg fått, men kom plutselig på at den kan jo lånes på biblioteket! Rart at jeg ikke kom på det før. Den skal lånes i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen :-)

Skrevet
7 timer siden, kupton skrev:

Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen 🙂

🤣

Kan i alle fall finne ut om jeg synes den er verd å kjøpe da 😀.

Skrevet
8 timer siden, kupton skrev:

Det må være fantastisk å ha det slik at en kan låne en bok på 494 sider, lese den og så ikke ha behov for å slå opp i den igjen 🙂

Det er ikke uvanlig å låne en bok på biblioteket for å se om det er noe man kan tenke seg å kjøpe. :) Akkurat denne er fra 2012 (i alle fall Deichmanns utgave som begge eks er utlånt) og er muligens ikke i salg lenger uansett. 

Skrevet
5 timer siden, Lillemus skrev:

Det er ikke uvanlig å låne en bok på biblioteket for å se om det er noe man kan tenke seg å kjøpe. :) Akkurat denne er fra 2012 (i alle fall Deichmanns utgave som begge eks er utlånt) og er muligens ikke i salg lenger uansett. 

Samme taktikken har jeg. Er ett fåtall av bøker jeg kjøper først uten å ha gjort grundig research på de. Bøker er dyrt i Norge, og om det ikke faller i smak får man ikke akkurat byttet den eller solgt den videre.

Anonymkode: 095a9...0b5

Skrevet
6 timer siden, Lillemus skrev:

Er 2012 for gammelt til å bli solgt? Har fått tak i den på bibliotek nå. 😀

Skrevet
1 time siden, Villanda skrev:

Er 2012 for gammelt til å bli solgt? Har fått tak i den på bibliotek nå. 😀

I de vanlige kjedebokhandlene ja. I spesialbokhandler kan det være du får den.

Skrevet

Og den ser HELT ny og ubrukt ut. Skulle ønske den bar preg av å ha blitt lest av mange 😅. Har selvfølgelig ikke fått lest så mye enda, men så langt vil jeg si den er å anbefale! Allerede fått et par tankevekkere. Skal ha den på ønskelista til jul! For de jeg tør å si det til 🤣.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...