AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 Jeg vet jo at de sikkert mener det godt. Jeg jobber ca 60 prosent. Jeg sliter med å få dagene til å gå rundt selv om det er kun 60 prosent. Det er flere i familien min som blander seg inn og begynner å fortelle meg at jeg burde ha jobbet mer forlengst osv. Hvorfor tar du ikke tak osv? Jeg blir helt sliten av å høre på de. De kjenner ikke situasjonen min og hvorfor jeg kun har klart å jobbe 60 prosent. Hvordan ville du løst en slik situasjon når folk blander seg inn uten forståelse for situasjonen? Hva ville du ha sagt? Anonymkode: 550e6...90c 0 Siter
kupton Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 "Det er en sak jeg diskuterer med fastlegen og arbeidsgiveren min." 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 Skrevet 15. oktober 2018 31 minutter siden, kupton skrev: "Det er en sak jeg diskuterer med fastlegen og arbeidsgiveren min." Takk for råd. Jeg følte det ble for mye innblandinger i min situasjon fra familie. Men der har du et godt råd. Jeg kan si at det er en sak som jeg diskuterer med fastlegen og arbeidsgiver. Takk! Anonymkode: 550e6...90c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.