Villanda Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 (endret) Trøttheten og seponerings(nedtrappings)symptomene ved redusert dose Efexor er borte. Varte bare noen timer. Har vært mye mindre trøttbar. Dagligdagse gjøremål har ikke vært et ork. Og jeg har konsentrert meg nok til å skrive en oppgave nesten ferdig, som jeg har prøvd på en stund. Det kan ikke være Wellbutrin som virker allerede på dag to? Det er noe magisk (ikke psykotisk-magisk, det er bare en talemåte) med dag to. Slik var det på TMSen også, et lite løft på dag to etter oppstart, etter helg, etter syke"fravær". Endret 17. oktober 2018 av Villanda 0 Siter
Gjest Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 Wellbutrin virket fort på meg iallefall. Løftet meg opp av depresjonshullet og ga meg energi. 0 Siter
Villanda Skrevet 17. oktober 2018 Forfatter Skrevet 17. oktober 2018 14 minutter siden, MxxM skrev: Wellbutrin virket fort på meg iallefall. Løftet meg opp av depresjonshullet og ga meg energi. Hvor fort? 0 Siter
Gjest Skrevet 17. oktober 2018 Skrevet 17. oktober 2018 1 minutt siden, Villanda skrev: Hvor fort? Jeg husker ikke, dessverre. Innen en mnd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.