Gå til innhold

Rolig på utsiden og kaos på innsiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker all energi på å skjule hvordan jeg har det, men klarer ikke mer. Kan heller ikke skrive alt her. Har forstått at også her på forumet må vi holde fasaden og tie om enkelte ting. Jeg kan ta beroligende, så vil det verste dempe seg en stund. 

Anonymkode: 2170c...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du skjule det?

Anonymkode: 538fc...dcf

Skrevet

Det er belastning for familie og venner når noen er psykisk syk. 

På jobben passer det også dårlig med psykisk syke. Her på forumet er det begrenset hva jeg kan skrive om hvordan jeg har det. Jeg har heller ikke så god erfaring med å være åpen når jeg sliter. Nå føler jeg meg bare fanget i et nett. Kjenner desperasjonen, men må bare bruke all energi på forholde meg rolig.

Skrevet

Det er vondt å være der du er akkurat nå. Håper bedre dager kommer til deg snart. Hold deg selv og hold ut, enn så lenge. 

Anonymkode: 1370c...76b

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er belastning for familie og venner når noen er psykisk syk. 

På jobben passer det også dårlig med psykisk syke. Her på forumet er det begrenset hva jeg kan skrive om hvordan jeg har det. Jeg har heller ikke så god erfaring med å være åpen når jeg sliter. Nå føler jeg meg bare fanget i et nett. Kjenner desperasjonen, men må bare bruke all energi på forholde meg rolig.

Kjenner meg igjen i noe av det du beskriver. Har heller ingen god erfaring med å være åpen om ting. Jeg er rolig på utsiden og endel uro og kaos på innsiden. Sliter med mye angst. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...