AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Bruker all energi på å skjule hvordan jeg har det, men klarer ikke mer. Kan heller ikke skrive alt her. Har forstått at også her på forumet må vi holde fasaden og tie om enkelte ting. Jeg kan ta beroligende, så vil det verste dempe seg en stund. Anonymkode: 2170c...967 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Hvorfor må du skjule det? Anonymkode: 538fc...dcf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Det er belastning for familie og venner når noen er psykisk syk. På jobben passer det også dårlig med psykisk syke. Her på forumet er det begrenset hva jeg kan skrive om hvordan jeg har det. Jeg har heller ikke så god erfaring med å være åpen når jeg sliter. Nå føler jeg meg bare fanget i et nett. Kjenner desperasjonen, men må bare bruke all energi på forholde meg rolig. Anonymkode: 2170c...967 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2018 Skrevet 18. oktober 2018 Det er vondt å være der du er akkurat nå. Håper bedre dager kommer til deg snart. Hold deg selv og hold ut, enn så lenge. Anonymkode: 1370c...76b 0 Siter
aa-k-j Skrevet 19. oktober 2018 Skrevet 19. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er belastning for familie og venner når noen er psykisk syk. På jobben passer det også dårlig med psykisk syke. Her på forumet er det begrenset hva jeg kan skrive om hvordan jeg har det. Jeg har heller ikke så god erfaring med å være åpen når jeg sliter. Nå føler jeg meg bare fanget i et nett. Kjenner desperasjonen, men må bare bruke all energi på forholde meg rolig. Anonymkode: 2170c...967 Kjenner meg igjen i noe av det du beskriver. Har heller ingen god erfaring med å være åpen om ting. Jeg er rolig på utsiden og endel uro og kaos på innsiden. Sliter med mye angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.