AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Skrevet 19. oktober 2018 For et par uker siden fikk jeg plutselig en ide om at jeg der og da, ville dra til Afrika og ri på elefanter. Dette fikk jeg heldigvis aldri gjennomført. Jeg oppsøkte andre for å ha det gøy, flørtet, brukte masse penger, hadde ubegrenset energi og følte at jeg kunne greie det utroligste. Det varte i ca.en uke. Er det tegn på mani eller hypomani? Anonymkode: 9b2bd...5a3 0 Siter
kupton Skrevet 19. oktober 2018 Skrevet 19. oktober 2018 Slike grenseoppganger er umulige å ta på nett uten å ha sett vedkommende og på bakgrunn av kun noen få opplysninger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 Skrevet 19. oktober 2018 31 minutter siden, kupton skrev: Slike grenseoppganger er umulige å ta på nett uten å ha sett vedkommende og på bakgrunn av kun noen få opplysninger. Hvilke andre opplysninger er relevante? Anonymkode: 9b2bd...5a3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.