Gå til innhold

Er det vanlig at angsten blir verre etter en dårlig periode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt moderate psykiske plager det meste av livet men levd normalt med det. Etter noen år med betydelige psykiske plager fikk jeg det etter hvert bedre pga medisiner. Hadde da fått diagnose OCD og PTSD .Nå bruker jeg ikke medisiner og min hverdag er pga uføretrygd roligere. Problemet er at nå kan bare små ting gi intens angst. Men det er ikke tydelig tvangspreget , bare angst for alt og ingenting liksom. Og denne angsten gir tydelig fysisk smerte. Som tannverk i muskulaturen, skvetter for lyder og kroppen reagerer på brå bevegelser, bråk ol når jeg er ute, pusteproblemer og panikkfølelse hvis det forventes noe av meg. Bare litt forventning gir fysisk ubehag. Litt lite søvn eller litt stress gir angst, å skulle ta en avgjørelse ang små eller større ting gir angst osv . Jeg hadde MYE større utfordringer tidligere i livet som jeg klarte å komme fint igjennom. Skulle jo tro at man ble sterkere av mye motgang. Er det vanlig at angsten blir sterkere etter å hatt en langvarig dårligere periode?. Selv etter at følelsene hadde en lengre pause med AD?. Bivirkningene av AD var også plagsomme så dette blir valget mellom to onder.

Anonymkode: 3be52...c25

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...