AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har hatt moderate psykiske plager det meste av livet men levd normalt med det. Etter noen år med betydelige psykiske plager fikk jeg det etter hvert bedre pga medisiner. Hadde da fått diagnose OCD og PTSD .Nå bruker jeg ikke medisiner og min hverdag er pga uføretrygd roligere. Problemet er at nå kan bare små ting gi intens angst. Men det er ikke tydelig tvangspreget , bare angst for alt og ingenting liksom. Og denne angsten gir tydelig fysisk smerte. Som tannverk i muskulaturen, skvetter for lyder og kroppen reagerer på brå bevegelser, bråk ol når jeg er ute, pusteproblemer og panikkfølelse hvis det forventes noe av meg. Bare litt forventning gir fysisk ubehag. Litt lite søvn eller litt stress gir angst, å skulle ta en avgjørelse ang små eller større ting gir angst osv . Jeg hadde MYE større utfordringer tidligere i livet som jeg klarte å komme fint igjennom. Skulle jo tro at man ble sterkere av mye motgang. Er det vanlig at angsten blir sterkere etter å hatt en langvarig dårligere periode?. Selv etter at følelsene hadde en lengre pause med AD?. Bivirkningene av AD var også plagsomme så dette blir valget mellom to onder. Anonymkode: 3be52...c25 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.