Gjest Lei Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Hva viser forskningen? Hvilket SSRI ser ut til å fungere best for de fleste (vet det er individuelt) med panikkangst? Håper på svar denne gangen. Takk 0 Siter
Gjest bipolars Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Disse er regnet som de tre beste SSRI mot panikkangst: Cipramil, Seroxat og Zoloft I tillegg er Anafranil et veldig bra medikament mot panikkangst. Anafranil er et trisyklisk antidepressivum. Lykke til! 0 Siter
Gjest Rakel Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Disse er regnet som de tre beste SSRI mot panikkangst: Cipramil, Seroxat og Zoloft I tillegg er Anafranil et veldig bra medikament mot panikkangst. Anafranil er et trisyklisk antidepressivum. Lykke til! Jeg prøvde Seroxat for noen år siden og fikk enda mer panikk angst av det!!! Nå tar jeg anafranil siden 5 år tilbake og det funker veldig veldig bra. Har kanskje hatt max 5 anfall på 5 år 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 De aktuelle medikamenter er Seroxat, Cipramil og Zoloft. Jeg kjenner ingen studier som med overbevisning viser at et av dem er bedre enn de andre. Du blir nødt til å prøve det ut. Husk å starte lavt og øke langsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.