Gå til innhold

Det beste SSRI mot panikkangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva viser forskningen?

Hvilket SSRI ser ut til å fungere best for de fleste (vet det er individuelt) med panikkangst?

Håper på svar denne gangen.

Takk

Gjest bipolars
Skrevet

Disse er regnet som de tre beste SSRI mot panikkangst:

Cipramil, Seroxat og Zoloft

I tillegg er Anafranil et veldig bra medikament mot panikkangst. Anafranil er et trisyklisk antidepressivum.

Lykke til!

Gjest Rakel
Skrevet

Disse er regnet som de tre beste SSRI mot panikkangst:

Cipramil, Seroxat og Zoloft

I tillegg er Anafranil et veldig bra medikament mot panikkangst. Anafranil er et trisyklisk antidepressivum.

Lykke til!

Jeg prøvde Seroxat for noen år siden og fikk enda mer panikk angst av det!!! Nå tar jeg anafranil siden 5 år tilbake og det funker veldig veldig bra. Har kanskje hatt max 5 anfall på 5 år

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De aktuelle medikamenter er Seroxat, Cipramil og Zoloft.

Jeg kjenner ingen studier som med overbevisning viser at et av dem er bedre enn de andre.

Du blir nødt til å prøve det ut. Husk å starte lavt og øke langsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...