Gå til innhold

Kupton. Små støt i hjernen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei middelaldrende kvinne som i dag fikk små vonde støt i venstre del av hjernen, bak nedre del av hjernen. Kommer ikke så ofte, men litt uregelmessig. Har aldri hatt det før. Ble litt redd, hva bør jeg gjøre? Bruker en voksen dose sobril+imovane om kvelden + en liten dose AP. Har ingen andre symptomer.

Anonymkode: af919...76f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke du slutte med misbruk? 

Jeg tror jeg ville fokusert på det framfor slike små ubehag. Sånt skjer ofte når man slutter med antidepressiva, har du gjort det i det siste?

Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror jeg ville fokusert på det framfor slike små ubehag. Sånt skjer ofte når man slutter med antidepressiva, har du gjort det i det siste?

Hæ? Har aldri brukt antidepressiva.. Disse støtene kom over natta. Har hverken slutta eller begynt på noen nye medisiner de siste tiden. 

Skrevet
17 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Synes du skal være forsiktig 

Anonymkode: db8c6...9c7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Har aldri brukt antidepressiva.. Disse støtene kom over natta. Har hverken slutta eller begynt på noen nye medisiner de siste tiden. 

Da er det ikke pga antidepressiva, men kan jo være fordi du bruker så store doser Sobril og Imovane? 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du skal være forsiktig 

Jeg tar ikke trusler fra AnonymBruker så veldig tungt. 

Skrevet
8 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tar ikke trusler fra AnonymBruker så veldig tungt. 

Trusler???? Syntes bare at du skal være forsiktig med å påstå hvem en anonym bruker er.. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trusler???? Syntes bare at du skal være forsiktig med å påstå hvem en anonym bruker er.. 

Jeg er egentlig drit lei hele anonymfunksjonen og vurderer sterkt å kutte ut DOL på grunn av den, synes det gjør forumet totalt useriøst. Men i dette tilfellet, ja, jeg er rimelig sikker på at det er samme person som i 2 år har skrevet om store doser Sobril og Imovane samt en liten dose AP (Cisordinol var det vel)? 

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er egentlig drit lei hele anonymfunksjonen og vurderer sterkt å kutte ut DOL på grunn av den, synes det gjør forumet totalt useriøst. Men i dette tilfellet, ja, jeg er rimelig sikker på at det er samme person som i 2 år har skrevet om store doser Sobril og Imovane samt en liten dose AP (Cisordinol var det vel)? 

Synd om du sluttet. Men jeg skjønner hva du mener. Selv er jeg anonym fordi jeg ikke orker personangrep. 

Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Er det du som svarer frekt når noen snakker om selvskading eller innleggelse???

Anonymkode: ffc15...e7f

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som svarer frekt når noen snakker om selvskading eller innleggelse???

Anonymkode: ffc15...e7f

Han har aldri vært frekk.

Skrevet

Nå ble jeg lei meg.. Har jeg ikke også rett på seriøst svar selv om jeg er anonym.? Har aldri misbrukt noe som helst, men tatt alt som foreskrevet lege og psykiater. Tar 7,5 mg imovane  +15-20 mg sobril sammen med zyprexa. Har vært vel fungerende og i 50 % jobb lenge nå og grunnen til at jeg jeg spurte er at jeg fikk disse "støtene" i dag og ble veldig redd. 

Skrevet

Det kommer da noen seriøse innlegg og svar fra anonyme brukere ? Ved å generalisere og angripe en hel gruppe kan man lett skape en» de mot oss « holdning på forumet. 

Anonymkode: 29ea6...b37

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer da noen seriøse innlegg og svar fra anonyme brukere ? Ved å generalisere og angripe en hel gruppe kan man lett skape en» de mot oss « holdning på forumet. 

Du kan dra inn piggene du også. Og beklager, mente selvfølgelig ikke at jeg ikke at jeg ikke hadde fått noen seriøse svar. Tenkte på issome...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan dra inn piggene du også. Og beklager, mente selvfølgelig ikke at jeg ikke at jeg ikke hadde fått noen seriøse svar. Tenkte på issome...

Prøvde faktisk å  hjelpe deg. Nå forstår jeg ingenting av denne tråen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde faktisk å  hjelpe deg. Nå forstår jeg ingenting av denne tråen. 

Trodde du mente at jeg hevdet at jeg ikke fikk noen seriøse svar fordi jeg var anonym.. Beklager hvis jeg misforsto din respons. Ble bare beskyldt for å misbruke medisiner osv..av en annen bruker her inne.

Skrevet

1) Det folk må forstå er at hvis man skal ha hjelp trengs det en viss historikk. Det er en bruker her som har skrevet 100 tråder om misbruk av Sobril og Imovane. Det er dumt å skrive som anonym hvis man skal kunne se en historikk, og det har psykiater tidligere skrevet her også.

2) Det er spesielt en bruker som nærmest skriver dritt til meg som anonym for hver eneste gang jeg svarer her. Da blir tanken min at «hvorfor gidder jeg». Det er greit å kritisere meg, men gjør det uten å være anonym. Greit å vite hvor dritten kommer fra, så unngår man misforståelser som dette.

For øvrig: Jeg er fullstendig anonym selv om jeg ikke bruker anonymfunksjonen. Det er ingenting i navnene her som kan knytte meg til meg.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ei middelaldrende kvinne som i dag fikk små vonde støt i venstre del av hjernen, bak nedre del av hjernen. Kommer ikke så ofte, men litt uregelmessig. Har aldri hatt det før. Ble litt redd, hva bør jeg gjøre? Bruker en voksen dose sobril+imovane om kvelden + en liten dose AP. Har ingen andre symptomer.

Hjernen er et organ uten smertefølelse, så støtene må komme fra selve skallen. Hva det kommer av er umulig å si. Farlig er det sikkert ikke. Mange slike ting forsvinner av seg selv. Hvis det vedvarer over uker, må du ta det opp med fastlegen din.

Skrevet
22 timer siden, issomethingwrong skrev:

1) Det folk må forstå er at hvis man skal ha hjelp trengs det en viss historikk. Det er en bruker her som har skrevet 100 tråder om misbruk av Sobril og Imovane. Det er dumt å skrive som anonym hvis man skal kunne se en historikk, og det har psykiater tidligere skrevet her også.

2) Det er spesielt en bruker som nærmest skriver dritt til meg som anonym for hver eneste gang jeg svarer her. Da blir tanken min at «hvorfor gidder jeg». Det er greit å kritisere meg, men gjør det uten å være anonym. Greit å vite hvor dritten kommer fra, så unngår man misforståelser som dette.

For øvrig: Jeg er fullstendig anonym selv om jeg ikke bruker anonymfunksjonen. Det er ingenting i navnene her som kan knytte meg til meg.

Hvis man likevel ikke har den historikken, er det kanskje greit å bare gå utfra det som står i aktuell tråd, evt. stille litt mer åpne spørsmål? Synest det er litt dumt å "dømme" noen som misbruker når man ikke kan  vite sikkert om personen er den man tror. Om man har problemer med misbruk fortjener man uansett vennlige svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...