Gå til innhold

Nå spør jeg bare deg Kupton.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte her tidligere om støt i hjernen i dag. Er 43 år gammel kvinne, og har ingen andre symptomer enn disse vonde støtene. Har ikke time hos psykiater før om 3 uker. Går på 15 mg zyprexa sammen med imovane 7,5 mg+sobril 15-20 mg for søvn. Bør jeg kutte kombinasjonen imovane og sobril og bare ta en? Evt hva er å foretrekke, hvis disse støtene i hodet kommer av kombinasjonen?

Er i 50%jobb og ikke overvektig, ingen røyk. Ble bare redd for hjernekreft. Katastrofetanker.

Anonymkode: 8af31...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke kupton men prøv å Google "brain zaps". 

Anonymkode: ba6cd...01b

Skrevet

Se mitt nylige svar. Det er ingen stor eller uvanlig dose du tar. Ta medisiner som før. Om det ikke har forsvunnet til da, tar du det opp med din psykiater om tre uker. Hjernekreft har ikke slike symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...