AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg går på abilify injeksjoner nå, men jeg har fått tilbud om å bytte til xeplion og derfor lurer jeg på om noen her har erfaring med den? Kan den fungere bedre enn abilify? Jeg er ikke fornøyd med abilify fordi jeg føler meg uvirkelig og ikke som meg selv lengre. Anonymkode: 9bbd3...93e 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Jeg hadde ikke effekt av abilify, men xeplion har jeg effekt av 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på abilify injeksjoner nå, men jeg har fått tilbud om å bytte til xeplion og derfor lurer jeg på om noen her har erfaring med den? Kan den fungere bedre enn abilify? Jeg er ikke fornøyd med abilify fordi jeg føler meg uvirkelig og ikke som meg selv lengre. Anonymkode: 9bbd3...93e Har erfaring med den og den fungerte, var mindre rar og da- Mindre uvirkelighetsfølelse også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.