AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Et eksempel: Jeg kjørte i tre timer sammen med min tante og onkel. Under turen snakket vi om løst og fast. Når jeg kom hjem og var alene hørte jeg stemmene deres enda, selv om de ikke var der. I timesvis hørte jeg har snakkingen deres seg i mellom, uten stans. Da jeg la meg til å sove fortsatte det, og etter tre og en halv time hadde jeg enda ikke sovnet på grunn av all skravlingen. Det komiske er at de snakket om mye som de aldri egentlig ville snakket om. Alt mulig surr og tull. Det føltes som om hjernen var litt spinnvill etter at jeg hadde vært sammen med de den dagen, og klarte liksom ikke å ro ned. Liknende skjer ofte. Mange ulike situasjoner. Undres om dette er noe så enkelt som overstimulering, og at jeg ikke tåler en dritt. Eller har det noe med bipolariteten min å gjøre? Er det grensepsykotisk? Eller pleier alle å høre menneskene de har vært sammen med en dag videre etter at dere har skiltes lag, og i timesvis etter? Etter å ha sovet er det borte Anonymkode: ecbaf...7ab 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 26. oktober 2018 Skrevet 26. oktober 2018 Sånn har jeg det også sikkert normalt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.