Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eksempel:

Jeg kjørte i tre timer sammen med min tante og onkel. Under turen snakket vi om løst og fast. Når jeg kom hjem og var alene hørte jeg stemmene deres enda, selv om de ikke var der. I timesvis hørte jeg har snakkingen deres seg i mellom, uten stans. Da jeg la meg til å sove fortsatte det, og etter tre og en halv time hadde jeg enda ikke sovnet på grunn av all skravlingen. Det komiske er at de snakket om mye som de aldri egentlig ville snakket om. Alt mulig surr og tull. Det føltes som om hjernen var litt spinnvill etter at jeg hadde vært sammen med de den dagen, og klarte liksom ikke å ro ned. Liknende skjer ofte. Mange ulike situasjoner.

Undres om dette er noe så enkelt som overstimulering, og at jeg ikke tåler en dritt. Eller har det noe med bipolariteten min å gjøre? Er det grensepsykotisk? Eller pleier alle å høre menneskene de har vært sammen med en dag videre etter at dere har skiltes lag, og i timesvis etter? Etter å ha sovet er det borte ;)

Anonymkode: ecbaf...7ab

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...