Gå til innhold

Antipsykotika og slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som bruker antipsykotika og som har klart å gå ned noen kilo? Jeg bruker Truxal hver kveld for søvn. Har dessverre lagt på meg mye etter oppstart for mange år siden. Synes det har blitt veldig vanskelig å gå ned. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, Ave63 skrev:

Lurer på om det er noen som bruker antipsykotika og som har klart å gå ned noen kilo? Jeg bruker Truxal hver kveld for søvn. Har dessverre lagt på meg mye etter oppstart for mange år siden. Synes det har blitt veldig vanskelig å gå ned. 

Jeg gikk ned 25 kilo fra januar til sommeren, har tatt latuda og seroquel. Men ga plutselig faen da jeg ble deprimert og gikk opp over ti kilo, det har nok med hva vi putter i munnen. Prøver å ta meg sammen nå og vil ned igjen. 

Gjest elina777
Skrevet

Slanket meg 15 kg på abilify. Har byttet til xeplion, ser ikke ut som den hindrer meg i å gå ned 

Skrevet
30 minutter siden, elina777 skrev:

Slanket meg 15 kg på abilify. Har byttet til xeplion, ser ikke ut som den hindrer meg i å gå ned 

Da har du vært flink. Klarte du det på egenhånd? 

Gjest elina777
Skrevet (endret)
51 minutter siden, Ave63 skrev:

Da har du vært flink. Klarte du det på egenhånd? 

Ja og med PT men hadde medisinskifte fra litium til lamictal da jeg gikk ned 15. Gikk opp masse da jeg fikk litium igjen. Men fikk topimax i tillegg til litium og gikk ned 12 til nå. Vært slapp og opp igjen fire, ned igjen to. Skal ned igjen 10-12. Få diett med lite karbo av ny PT. Tror ikke xeplion og litium vil stoppe meg. Jeg skal ned. Men ikke veie kjempelite for bygger muskler

Endret av elina777
Gjest elina777
Skrevet (endret)

Rett under 70 blir bra vekt for meg, jeg som pleide veie 50 før medisiner, men da var jeg 20 år og trente ikke med vekter

Endret av elina777

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...