Gå til innhold

Jeg er redd det kommer til å klikke for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

når en jeg har hatt et livslangt anstrengt forhold til dør. (En forelder). Jeg som tror på ånder og sånn kommer til å bli så redd for at vedkommende da kan se og høre alt om meg, fra det hinsidige. Jeg kommer ikke til å klare å slappe av et sekund, og jeg blir nok mest sannsynlig varig psykotisk og må bo på institusjon resten av livet. 

Anonymkode: 3c441...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir tøffe greier.

Skrevet

Det finnes medisiner ja. Om det ikke er ondt blod da. Da finnes det få medisiner annet enn å be om tilgivelse får man den ikke så ja.

da kan helvete være løs.

Anonymkode: 68eab...867

Skrevet

Situasjonen i verden er jo uansett lite å flire av. Dette kan ingenlunde fortsette. Dere må slutte med maset og knaser deres.( Det er Halloween I kveld - hørte barna idet de løp hylende nedover nattsvarte gater) Og vi var ikke engang i familie viste det seg.

Anonymkode: c1636...fd9

Skrevet

Alt er ikke bare ,spesielt ikke  nå med alt det triste ellers i verden.

Man må prøve å ta  godt vare på seg selv og snakke med fastlegen dersom sorgen " fryser seg helt fast"  tenker jeg bare.

Skrevet

En veldig tung og vanskelig tid for de aller fleste tenker  jeg. Man må søke profesjonell hjelp om trengs og huske at "enkelte sykdommer er ikke for hvemsomhelst."

Gjest Gargamel
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

når en jeg har hatt et livslangt anstrengt forhold til dør. (En forelder). Jeg som tror på ånder og sånn kommer til å bli så redd for at vedkommende da kan se og høre alt om meg, fra det hinsidige. Jeg kommer ikke til å klare å slappe av et sekund, og jeg blir nok mest sannsynlig varig psykotisk og må bo på institusjon resten av livet. 

Du kan starte med å unngå filmer, Tv-serier og lesestoff som har med overnaturlige ting å gjøre.

Det er i alle fall et enkelt tiltak som umulig kan skade.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Situasjonen i verden er jo uansett lite å flire av. Dette kan ingenlunde fortsette. Dere må slutte med maset og knaser deres.( Det er Halloween I kveld - hørte barna idet de løp hylende nedover nattsvarte gater) Og vi var ikke engang i familie viste det seg.

? Skjønte ikke dette, jeg 😅

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt er ikke bare ,spesielt ikke  nå med alt det triste ellers i verden.

Man må prøve å ta  godt vare på seg selv og snakke med fastlegen dersom sorgen " fryser seg helt fast"  tenker jeg bare.

Jeg er ikke redd for sorgen, men for at vedkommende skal hjemsøke meg og få greie på alt om meg, både hva jeg tenker, sier, og gjør. Skikkelig skremmende for meg. Er ikke noe moro å bli overvåket av en som min forelder. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes medisiner ja. Om det ikke er ondt blod da. Da finnes det få medisiner annet enn å be om tilgivelse får man den ikke så ja.

da kan helvete være løs.

Anonymkode: 68eab...867

Det er vedkommende som bør be meg om tilgivelse, ikke omvendt. Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe alvorlig galt mot denne personen. Men personen har gjort meg veldig mye vondt.

Skrevet
13 timer siden, elina777 skrev:

Det fins medisiner de gir mot sånt 

Tror ingen medisiner i verden vil funke mot dette.

Gjest elina777
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen medisiner i verden vil funke mot dette.

Jo jeg slet med åndebesatthet og ganning og medisiner har tatt det vekk

Gjest elina777
Skrevet

De gir heller medisin enn å holde deg på institusjon resten av livet

Gjest elina777
Skrevet

Jeg var kjempefortvilet over å måtte være besatt av ånder resten av livet. Som ba meg hoppe foran t banen og overvåket meg. Nå har jeg ingen plager.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er Halloween i kveld - hørte barna idet de løp hylende nedover nattsvarte gater.

Det er Halloween førstkommende onsdag.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Situasjonen i verden er jo uansett lite å flire av. Dette kan ingenlunde fortsette. Dere må slutte med maset og knaser deres.( Det er Halloween I kveld

Onsdag.

Anonymkode: e4eaa...27e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...