Gå til innhold

Er dette abstinenser etter Sobril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt Sobril for søvn i en uke. I går tok jeg siste. Har hatt en fin dag, og tenkt at det går helt fint å slutte med Sobril. Jeg la meg klokken 23, og nå er klokken halv tre. Får ikke sove fordi jeg har disse plagene:

1: Smerter i beina. Har aldri hatt denne typen smerte før. Likt på begge ben. Vondt i hofter, lår, legger og føtter, symmetrisk smerte i begge ben. Gjør så vondt at jeg ikke får sove. Finner ikke en god posisjon.

2: Litt rask puls.

3: Føler meg veldig irritert. F.eks sur fordi det er lysglipper på siden av gardinene.

4: Trøtt men våken samtidig.

Anonymkode: ed97e...7b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt Sobril for søvn i en uke. I går tok jeg siste. Har hatt en fin dag, og tenkt at det går helt fint å slutte med Sobril. Jeg la meg klokken 23, og nå er klokken halv tre. Får ikke sove fordi jeg har disse plagene:

1: Smerter i beina. Har aldri hatt denne typen smerte før. Likt på begge ben. Vondt i hofter, lår, legger og føtter, symmetrisk smerte i begge ben. Gjør så vondt at jeg ikke får sove. Finner ikke en god posisjon.

2: Litt rask puls.

3: Føler meg veldig irritert. F.eks sur fordi det er lysglipper på siden av gardinene.

4: Trøtt men våken samtidig.

Tror ikke det er vanlig å få abstinenser etter så kort tid, uten at jeg skal si det sikkert. Du kan jo forsøke å ta en mindre dose, trappe ned, og se om det kommer seg litt?

Forsøkt med smertestillende?

Kan være tilfeldig også. Kanskje du brygger på en infeksjon?

Er det sterk belysning utenfor?? Kanskje det går å tette med tepper eller noe?

Skrevet
3 timer siden, Villanda skrev:

Tror ikke det er vanlig å få abstinenser etter så kort tid, uten at jeg skal si det sikkert. Du kan jo forsøke å ta en mindre dose, trappe ned, og se om det kommer seg litt?

Forsøkt med smertestillende?

Kan være tilfeldig også. Kanskje du brygger på en infeksjon?

Er det sterk belysning utenfor?? Kanskje det går å tette med tepper eller noe?

Kanskje jeg heller brygger på noe, ja. Fy søren, jeg har altså hatt så vondt i skjellettet (armer og bein) at jeg etter hvert ble kvalm av det😥 Aldri opplevd liknende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...