Bergogdal Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 Byttet AD i sommer fra cipramil til seroxat. Har lagt på meg ca 10 kg siden byttet uten noen endringer ift kosthold og aktivitet. Bruker seroxat hovedsaklig mot angst og OCD. Ocd symptomene forsvant etter oppstart på lamictal, men seroxat/lamictal komboen fungerer ikke godt for angsten. Har tenkt på om jeg skal be om bytte fra seroxat til effexor. Lurer i grunnen også på om et tillegg av wellbutrin kunne ha noe for seg ift angst og vektoppgang? Noen med erfaring? 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 1 time siden, Bergogdal skrev: Byttet AD i sommer fra cipramil til seroxat. Har lagt på meg ca 10 kg siden byttet uten noen endringer ift kosthold og aktivitet. Bruker seroxat hovedsaklig mot angst og OCD. Ocd symptomene forsvant etter oppstart på lamictal, men seroxat/lamictal komboen fungerer ikke godt for angsten. Har tenkt på om jeg skal be om bytte fra seroxat til effexor. Lurer i grunnen også på om et tillegg av wellbutrin kunne ha noe for seg ift angst og vektoppgang? Noen med erfaring? Jeg går bl.a på Efexor. Da jeg begynte på den opplevde jeg at den sterke angsten på natta nesten forsvant og på dagtid ble også angsten betydelig bedre. Opplevde heller ikke vektoppgang da jeg begynte på den. Går på brintellix i tillegg. Welbutrin har jeg ingen erfaring med. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 30. oktober 2018 Skrevet 30. oktober 2018 Gikk verken opp eller ned på wellbutrin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.