Gå til innhold

Kupton- Er det "innenfor"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk 25 stk 10 mg sobril den 16 oktober. Er det "innenfor" å be om ny resept hos psykiater i dag?? Vil ikke bli sett som en misbruker..

Anonymkode: 582fa...b35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må jeg være litt vanskelig, for svaret er ikke så enkelt som ja eller nei.

Hva fikk du før 16.okt? Hva skjedde da? Ble barnet ditt skadet i en ulykke og ligger på sykehus? Eller skjedde det ikke noe, og du er 19 år og bor hjemme hos mor og far uten arbeid og skole og med litt hasj på kveldene?

Skrevet

Jeg er kjemperedd for å bli mistenkt for misbruk av Sobril, så je gjør en regel for meg selv om å bare spørre legen hver tredje måned😄 Det har gått fint.

Anonymkode: 0df6b...12d

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk 25 stk 10 mg sobril den 16 oktober. Er det "innenfor" å be om ny resept hos psykiater i dag?? Vil ikke bli sett som en misbruker..

Jeg synes du er på gyngende grunn når du må be en fremmed på et nettforum ta den avgjørelsen og ikke din egen fastlege.

Anonymkode: 462de...392

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva avtalte du med legen om bruk da du fikk resepten 16 oktober?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjemperedd for å bli mistenkt for misbruk av Sobril, så je gjør en regel for meg selv om å bare spørre legen hver tredje måned😄 Det har gått fint.

Anonymkode: 0df6b...12d

Har samme "regel" for Imovane. 30 stk da. Får ikke legen til å si noe om maksforbruk, så har satt grensen der selv. 30 stk skal være minst 3 måneder. 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...