AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Fikk 25 stk 10 mg sobril den 16 oktober. Er det "innenfor" å be om ny resept hos psykiater i dag?? Vil ikke bli sett som en misbruker.. Anonymkode: 582fa...b35 0 Siter
kupton Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Nå må jeg være litt vanskelig, for svaret er ikke så enkelt som ja eller nei. Hva fikk du før 16.okt? Hva skjedde da? Ble barnet ditt skadet i en ulykke og ligger på sykehus? Eller skjedde det ikke noe, og du er 19 år og bor hjemme hos mor og far uten arbeid og skole og med litt hasj på kveldene? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 Jeg er kjemperedd for å bli mistenkt for misbruk av Sobril, så je gjør en regel for meg selv om å bare spørre legen hver tredje måned😄 Det har gått fint. Anonymkode: 0df6b...12d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk 25 stk 10 mg sobril den 16 oktober. Er det "innenfor" å be om ny resept hos psykiater i dag?? Vil ikke bli sett som en misbruker.. Anonymkode: 582fa...b35 Jeg synes du er på gyngende grunn når du må be en fremmed på et nettforum ta den avgjørelsen og ikke din egen fastlege. Anonymkode: 462de...392 0 Siter
Villanda Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk 25 stk 10 mg sobril den 16 oktober. Er det "innenfor" å be om ny resept hos psykiater i dag?? Vil ikke bli sett som en misbruker.. Anonymkode: 582fa...b35 Hva avtalte du med legen om bruk da du fikk resepten 16 oktober? 0 Siter
Villanda Skrevet 1. november 2018 Skrevet 1. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kjemperedd for å bli mistenkt for misbruk av Sobril, så je gjør en regel for meg selv om å bare spørre legen hver tredje måned😄 Det har gått fint. Anonymkode: 0df6b...12d Har samme "regel" for Imovane. 30 stk da. Får ikke legen til å si noe om maksforbruk, så har satt grensen der selv. 30 stk skal være minst 3 måneder. 😀 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.