AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 Skrevet 3. november 2018 Jeg har hatt noen symptomfrie uker, og det har vært veldig deilig De siste to dagene har jeg vært skikkelig tired but wired. Noen som kjenner seg igjen? Er ekstremt trøtt i hodet, og i øynene. En følelse av å så vidt klare å holde meg våken. Samtidig føles det som om alle cellene i kroppen vibrerer og er i høygir. Klarer ikke være i ro. Må bevege hender og føtter. Er jeg i ro flyttes energien til mitt indre, og det er litt som tortur. Har tankekjør på high speed. Hjertet slår fort og i blant uregelmessig. Jeg svetter. Samtidig gjør det vondt i hjernen fordi den er trøtt. Føles som om jeg har vært våken i flere døgn, og sliten og overtrøtt. Jeg har sovet ok, selv om det er litt mindre. Bittelitt redd for at det skal utvikle seg til hypomani. Får se. Det er i alle fall ubehagelig. Har dere andre det sånn?😴🤪 Anonymkode: 3a68b...02c 0 Siter
Gjest anbr42 Skrevet 4. november 2018 Skrevet 4. november 2018 Veldig gjenkjennbart den der sykelige trettheten. Men også det andre. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 4. november 2018 Skrevet 4. november 2018 Stopp, kjære verden - jeg vil av! Det er en følelse jeg kan ha. Sånn trøtthet får jeg i hovedsak med depresjoner. Uansett er det nok en ide å ta det med behandler, så det ikke får bikke i noen uheldig retning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.