Gå til innhold

Bipolar: tired but wired

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen symptomfrie uker, og det har vært veldig deilig :)

De siste to dagene har jeg vært skikkelig tired but wired. Noen som kjenner seg igjen? Er ekstremt trøtt i hodet, og i øynene. En følelse av å så vidt klare å holde meg våken.

Samtidig føles det som om alle cellene i kroppen vibrerer og er i høygir. Klarer ikke være i ro. Må bevege hender og føtter. Er jeg i ro flyttes energien til mitt indre, og det er litt som tortur. Har tankekjør på high speed. Hjertet slår fort og i blant uregelmessig. Jeg svetter. 

Samtidig gjør det vondt i hjernen fordi den er trøtt. Føles som om jeg har vært våken i flere døgn, og sliten og overtrøtt. Jeg har sovet ok, selv om det er litt mindre. 

Bittelitt redd for at det skal utvikle seg til hypomani. Får se. Det er i alle fall ubehagelig. Har dere andre det sånn?😴🤪

Anonymkode: 3a68b...02c

Skrevet

Veldig gjenkjennbart den der sykelige trettheten. Men også det andre. 

Skrevet

Stopp, kjære verden - jeg vil av! Det er en følelse jeg kan ha. Sånn trøtthet får jeg i hovedsak med depresjoner. 

Uansett er det nok en ide å ta det med behandler, så det ikke får bikke i noen uheldig retning. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...