Gå til innhold

Lysene er borte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jo massivt lys, sånn at jeg nesten forsvant inn i det. Nå etter xeplion er det borte,savner det og åndene. Alltid blir det så tomt. 

Videoannonse
Annonse
Gjest elina777
Skrevet

Det var vel ikke virkelig sp like greit i lengden?

Skrevet
19 minutter siden, elina777 skrev:

Det var vel ikke virkelig sp like greit i lengden?

Nei åndene var jo onde og, men savner de gode da. Og lysene var jo fine å se på ❤️ 

Skrevet
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så jo massivt lys, sånn at jeg nesten forsvant inn i det. Nå etter xeplion er det borte,savner det og åndene. Alltid blir det så tomt. 

Ingen av oss andre ser slike lys. Velkommen til virkeligheten.

Anonymkode: 3462d...929

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen av oss andre ser slike lys. Velkommen til virkeligheten.

Anonymkode: 3462d...929

Tja noen ser det da. Men får vel klare meg uten ja,virkeligheten. 

Skrevet

Men får håpe jeg slipper å kjenne energier også nå da, det er utrolig slitsomt. 

Skrevet

Godt å se at du har tatt et fornuftig valg :) 

Anonymkode: 790e3...994

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å se at du har tatt et fornuftig valg :) 

Så lenge det varer ;) 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Så lenge det varer ;) 

😛 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Lysene er borte 

Så godt å høre, det betyr at medisinene har begynt å virke igjen. Nyt førjulstiden :) 

Skrevet

At du ikke hallusinerer lys noe mer, er bare et tegn på at du blir friskere - men du slutter vel snart med medisiner igjen, uansett hva hvem som helst andre sier, og så er vi i gang igjen.

Skrevet
9 minutter siden, Bokormen123 skrev:

At du ikke hallusinerer lys noe mer, er bare et tegn på at du blir friskere - men du slutter vel snart med medisiner igjen, uansett hva hvem som helst andre sier, og så er vi i gang igjen.

Det er noe utrolig respektløst og lite empatisk over denne typen kommentarer. Å være rammet av en sykdom som innebærer relativt dårlig livskvalitet enten man velger korrekt behandling eller lar det være, er noe folk bør kunne vise litt mer medfølelse i forhold til. 

Anonymkode: 92ed1...48f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe utrolig respektløst og lite empatisk over denne typen kommentarer. Å være rammet av en sykdom som innebærer relativt dårlig livskvalitet enten man velger korrekt behandling eller lar det være, er noe folk bør kunne vise litt mer medfølelse i forhold til. 

Anonymkode: 92ed1...48f

HELT ENIG!!! 

Anonymkode: c4fc8...755

Skrevet
12 timer siden, Kayia skrev:

Så godt å høre, det betyr at medisinene har begynt å virke igjen. Nyt førjulstiden :) 

Jo takk i likeså :) 

Skrevet
10 timer siden, Bokormen123 skrev:

Det får tiden vise, nå er jeg fast bestemt på å ta medisinen. 

Skrevet

Men det blir et tomrom, og da fyller jeg det med å spise. Det er noe som mangler, forventer ikke at noen skal forstå men det er sannheten. 

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det blir et tomrom, og da fyller jeg det med å spise. Det er noe som mangler, forventer ikke at noen skal forstå men det er sannheten. 

Det finnes flust av ting man kan fylle tiden med, både store og små. Du har vel kanskje begynt å trene nå så da har du jo litt å fylle tida med der.

Skrevet
1 minutt siden, Fionys skrev:

Det finnes flust av ting man kan fylle tiden med, både store og små. Du har vel kanskje begynt å trene nå så da har du jo litt å fylle tida med der.

Ja treningen er jo å fylle tiden med noe,bare merker at jeg spiser mer nå. Skulle ønske jeg klarte å la være det,men det er ikke så lett. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja treningen er jo å fylle tiden med noe,bare merker at jeg spiser mer nå. Skulle ønske jeg klarte å la være det,men det er ikke så lett. 

Hva gjør du i løpet av en dag? 

Skrevet (endret)
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo takk i likeså :) 

Takk :)  Har alltid vært glad i desember, liker både å forberede til jul, maten og alle sosiale happenings før og i jula, mens januar og februar kan du få gratis av meg. Hvert år sier jeg at neste år skal jeg reise bort i januar, men gjør jeg det? Nei.... Dessverre!! :) 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...