AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 Jeg har fått utskrivningsdato, men har blitt sykere igjen. Kan jeg få ny utskrivingsdato? Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 Skrevet 11. november 2018 48 minutter siden, kupton skrev: Selvsagt Det var utrolig godt å høre! Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi) Anonymkode: fb6b7...5ac 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi) Anonymkode: fb6b7...5ac Ble du lagt inn på nytt etter det eller ble du frisk etter en stund uten å legges inn? Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble du lagt inn på nytt etter det eller ble du frisk etter en stund uten å legges inn? Anonymkode: 2148a...bc8 Jeg ble fulgt videre opp poliklinisk etter utskrivelde. Etterhvert gikk det bedre. Anonymkode: fb6b7...5ac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke min erfaring fra dps i alle fall. Der må du ut på den datoen de bestemmer ved innskrivelsessamtalen. Prøvde meg en gang, og fikk to dager ekstra. På de to dagene ble jeg selvsagt helt frisk, og kunne dra hjem uten store vansker og problemer! Rart hva to dager ekstra kan gjøre, altså! (ironi) Anonymkode: fb6b7...5ac Bestemmer de utskrivelsesdato førte dag du kommer der? Det har jeg aldri vært borti. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Jeg fikk lengre utskrivelsedato fordi jeg vsrvi bedring og den ville de beholde 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 2 timer siden, stjernestøv skrev: Bestemmer de utskrivelsesdato førte dag du kommer der? Det har jeg aldri vært borti. Ja, det har de gjort de gangene jeg har vært innlagt. Ikke selve datoen kanskje, men de sier "en uke", "to uker", osv. Anonymkode: fb6b7...5ac 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har de gjort de gangene jeg har vært innlagt. Ikke selve datoen kanskje, men de sier "en uke", "to uker", osv. Anonymkode: fb6b7...5ac Ok. Har jeg aldri opplevd. Tror de tar det etterhvert her og ser det an. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Har jeg aldri opplevd. Tror de tar det etterhvert her og ser det an. Ok, så bra Anonymkode: fb6b7...5ac 1 Siter
Underbar Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Jeg fikk utsatt utskrivelsesdatoen én gang, men da jeg fremdeles var dårlig (dårligere) ved neste dato ble jeg likevel skrevet ut. Uten videre oppfølging, ikke poliklinisk eller noe som helst. Det endte med lukka akuttpost to uker etter utskriving. Og nå sitter jeg her på dps’en igjen. 0 Siter
kupton Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 Her sammenligner en noe som ikke er sammenlignbart. Ved akuttinnleggelser ved alvorlig psykisk sykdom, kan en aldri bestemme varigheten av innleggelsen på forhånd eller ved innleggelse. Noe annet er planlagte innleggelser av kjente pasienter. Da har en ofte "forvern"/en planleggingssamtale på forhånd der en både setter mål, planlegger arbeidsoppgaver under innleggelsen og avtaler innleggelsens lengde. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble fulgt videre opp poliklinisk etter utskrivelde. Etterhvert gikk det bedre. Anonymkode: fb6b7...5ac Så flott! Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 5 timer siden, elina777 skrev: Jeg fikk lengre utskrivelsedato fordi jeg vsrvi bedring og den ville de beholde Da var du heldig. Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 12. november 2018 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da var du heldig. Anonymkode: 2148a...bc8 Jeg var ansett psykotisk så ikke så rart (men jeg var ikke det. Hadde abilify abstinenser) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Skrevet 13. november 2018 4 timer siden, elina777 skrev: Jeg var ansett psykotisk så ikke så rart (men jeg var ikke det. Hadde abilify abstinenser) Da så, det er ikke rart. Anonymkode: 2148a...bc8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.