Betti 11 Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. Jeg tror at man i psykose ikke vet hva er real eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2018 Skrevet 16. november 2018 40 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. Ja, da har psykdommen overtaket. Anonymkode: e1451...785 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 17. november 2018 Skrevet 17. november 2018 Men åndene fremsto helt virkelige, psykoser jeg har hatt før fremstår som bare vrangforestillinger i ettertid, beviselig feil. Jeg kan ikke bevise dette er feil. Pga klarsynte jeg har vært borti som har fått meg til å skjønne det er mer mellom himmel og jord. Men på den annen side senser jeg ikke noe mer av dem nå som jeg har sovet... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 25. november 2018 Skrevet 25. november 2018 (endret) På 16.11.2018 den 19.14, stjernestøv skrev: Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. mamma maser på meg at jeg ikke har filter i hodet og at jeg må åpne filteret i hodet mitt når jeg har gjort npe feil sosialt, selvom jeg ikke kan for at jeg ikke har filtere fordi jeg er autist. kanskje det kan bli psykose av det i demensalder.. Endret 25. november 2018 av Blomsterfluen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.